یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

کاهش ۳۲۰۰ تومانی قیمت دلار در یک روز

همزمان با نزدیک شدن به پایان مهلت صادرکنندگان برای بازگشت ارزصادراتی و کاهش تقاضا در بازار، قیمت ارز در بازار کاهشی شده تا جایی که قیمت دلار نسبت به دیروز بیش از ۳ هزار تومان کاهش یافته است.

دومین صندوق ETF مرداد واردبورس می‌شود

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: دومین صندوق ETF دولتی ماه آینده پذیره‌نویسی خواهد شد و بدین ترتیب صندوق قابل معامله دارای دوم نیز از سوی دولت برای بهره‌برداری مردم و سرمایه‌گذاران از طریق بازار سرمایه در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. «علیرضا صالح» ضمن اشاره به پذیره‌نویسی صندوق‌های دولتی جدید تا ماه آینده افزود: صندوق دارا سوم و دارا چهارم نیز به این ترتیب با حضور شرکت‌های بزرگ بازار سرمایه در آینده‌ای نزدیک پذیره‌نویسی خواهند شد.

فزایش وام ضروری بازنشستگان از ۷ به ۱۰ میلیون

فتح ا.. شعبانی، معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری:گفت: نوبت چهارم از مرحله دوم وام ضروری بازنشستگان کشوری به میزان ۱۰ میلیون تومان خواهد بود که تا پایان هفته به حساب متقاضیان واجد شرایط واریز خواهد شد.

افزایش استفاده از ماسک از 67 تا 83 درصد

سخنگوی وزارت بهداشت گفت : در چند روز گذشته، رعایت پروتکل های بهداشتی از 22 و 6 دهم درصد به 45 و نیم درصد افزایش یافته است.

کنکور در زمان تعیین شده برگزار می شود

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: کنکور و آزمون دستیاری با رعایت پروتکل‌ها، طبق زمان‌بندی برگزار می شوداستراتژی ما و وزارت علوم این است که ترم آینده دانشگاه‌ها به صورت تلفیقی از آموزش مجازی و غیر حضوری برگزار شودوضعیت کنونی کرونا در کشور، پرخطر است به مردم و دانشجویان قول می‌دهیم که سلامت آنها به عنوان یک اولویت اصلی و جدی، مورد نظر ما است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت