شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

ماسک ارزان قیمت در استان توزیع می‌شود

ایرنا – معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: ماسک ارزان قیمت برای استفاده عموم در مراکز عرضه و فروش استان توزیع می‌شود. الیاس جویبان افزود: قیمت این نوع ماسک استاندارد برای مصرف کننده یک هزار و ۱۰۰ تومان در نظر گرفته شده است. وی بیان کرد: توزیع ماسک ارزان قیمت با همکاری استانداری خراسان جنوبی، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و واحدهای تولیدکننده ماسک استان در دستور کار قرار گرفته است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ادامه داد: در حال حاضر ۱۵ واحد و کارگاه تولیدی در زمینه دوخت ماسک با ما همکاری دارند که چهار واحد صنعتی و مابقی کارگاهی هستند.وی با بیان اینکه روزانه ۱۰ هزار عدد ماسک ارزان قیمت در استان توزیع خواهد شد تصریح کرد: تولید ماسک توسط چهار واحد صنعتی استان انجام خواهد شد که در صورت نیاز برای تولید بیشتر نیز اعلام آمادگی کرده‌اند.
جویبان یادآور شد: ظرفیت اسمی کارگاه‌های تولیدی ماسک استان ۳۶۳ هزار عدد و تولید واقعی آنها اکنون ۲۴۶ هزار و ۸۰۰ عدد است لذا در زمینه تامین ماسک در استان کمبودی وجود ندارد. وی حداکثر قیمت ماسک سه لایه در سطح عرضه را یک هزار و ۵۰۰ تومان عنوان کرد و گفت: با توجه به کیفیت متنوع و استاندارد محصول، در برخی داروخانه و مراکز عرضه ماسک تا ۲ هزار تومان نیز به فروش می‌رسد که در این زمینه شرکت‌های پخش باید پاسخگو باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت