یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

کشف بیش از 400 کیلو تریاک از سوداگران مرگ

میرکلانی- فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف بیش از 400 کیلو تریاک از سوداگران مرگ در محورهای مواصلاتی شهرستان “سربیشه” خبر داد و گفت: در این رابطه 3 خودرو توقیف و 6 متهم دستگیر شده است. به گزارش خبرنگار آوا، سرهنگ”حسن شجاعی نسب” در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان”سربیشه” با دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی این شهرستان، موضوع را پیگیری کردند و شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار دادند. وی بیان داشت: ماموران هنگام کنترل محورهای مواصلاتی در شهرستان “سربیشه” به یک دستگاه سواری پژو 405که با سرعت در حال حرکت بود، مشکوک شدند و با علایم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.
فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: راننده خودرو با بی توجهی به فرمان ایست ماموران به سرعت از محل متواری شد که پس از طی مسافتی با برتری عملیاتی پلیس و اجرای طرح مهار ، موفق شدند سواری پژو را متوقف کرده و در بازرسی از آن، بیش از 400 کیلو تریاک کشف شد. سرهنگ شجاعی نسب تصریح کرد: مأموران در ادامه عملیات 2 سواری 405 دیگر که خودروی حامل مواد مخدر را اسکورت می کردند را توقیف نموده که در مجموع این عملیات 3خودرو توقیف و 6 نفر از اعضای این باند دستگیر شدند، و متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی گردیدند.وی در ادامه گفت: با تلاش ماموران جان بر کف پلیس در خراسان جنوبی طی یک هفته گذشته902 کیلوگرم انواع مواد مخدر که 837 کیلو تریاک و 53 کیلو حشیش و مابقی سایر مواد مخدر می باشداز سوداگران مرگ کشف شده است و همچنین مأموران 25 قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر و 16 دستگاه خودرو توقیف کردند.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان این که از ابتدای سال جاری بالغ بر 3 تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف وتعداد 157 نفر خرده فروش که در نقاط آلوده اقدام به توزیع مخدر می‌کردند دستگیر شدند؛ تصریح کرد: طی همین مدت 9 باند حمل و توزیع کننده مواد مخدر متلاشی شده است. این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط این استان پهناور اجازه نخواهد داد که قاچاقچیان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه ای احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد پلیس با آنان ضربتی و قاطع خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت