یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳

کشف بیش از 7 تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال در استان

کاری- فرمانده انتظامی خراسان‌ جنوبی روز گذشته در جمع خبرنگاران گفت: 446 کیلوگرم تریاک طی عملیاتی در استان کشف شد و ماموران در این رابطه 2 متهم دستگیر کردند. سردار”حسن شجاعی نسب” با بیان اینکه مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان خوسف با دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی این شهرستان، موضوع را پیگیری کردند، اضافه کرد: پس از آن شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار دادند. وی با بیان اینکه ماموران با رصد تحرکات قاچاقچیان و همچنین هنگام کنترل محورهای مواصلاتی استان 2 دستگاه سواری پژو که قصد عبور از مناطق کویری را داشتند شناسایی شدند، اضافه کرد: طی عملیات غافلگیرانه خودروها را متوقف کرده که در بازرسی از انها 446 کیلو تریاک کشف گردید و در این ر ابطه نیز 2 متهم دستگیر شدند.

متلاشی شدن 37 باند قاچاق از ابتدای سال

شجاعی نسب با اشاره به این که از ابتدای سال جاری 7 تن و 583 کیلوگرم انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی توسط رزمندگان انتظامی استان کشف شده است؛ ادامه داد: کرد: طی همین مدت37 باند حمل و توزیع کننده مواد مخدر متلاشی و 506 دستگاه خودرو توقیف و در این راستا نیز تعداد 3 هزار و 222 نفر قاچاقچی موادمخدر دستگیر شده اند.

بیش از 2 میلیون لیتر
سوخت قاچاق کشف شد

سردار شجاعی نسب در حوزه مقابله با قاچاق کالا و سوخت ضمن اشاره به اجرای 21 طرح از ابتدای سال جاری تاکنون؛ خاطر نشان کرد: از ابتدای سال تاکنون در این رابطه 2 میلیون و 600 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و هزار و 660 دستگاه خودروی شوتی توقیف شده است.
وی با بیان اینکه در راستای مبارزه با قاچاق سوخت 4 باند سازمان یافته نیز شناسایی شده اند ادامه داد: در این رابطه 30 دستگاه خودرو توقیف و همچنین 75 تانکر و تریلی حامل سوخت قاچاق در استان توقیف گردیده اند که در مجموع ارزش ریالی کالاهای قاچاق مکشوفه بالغ بر 160 میلیارد تومان برآورد شده است. فرمانده انتظامی استان به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ هشدار داد: رزمندگان پلیس به صورت شبانه روزی با چشمانی بیدار تحرکات اشرار و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را رصد می کند و اجازه ناامنی و جولان به قانون شکنان را نخواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهروزی فر – پرده اول؛ با مهر تأیید نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تمامی وزرای

بیشتر

چند روز پیش از خیابان حکیم نزاری رد می شدم از ابتدای خیابان درگیر یک

بیشتر

محمدی – مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از آغاز طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت