جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳

پیام شما

*سلام.لطف کنید و چاپ کنید شاید به گوش مسئولین برسد.جناب آقای شهردار شما که از شهر دیگری به بیرجند آمده اید در جریان باشید که بلوار شهید ناصری هم در طرح تفضیلی شهر قرار دارد و خارج از این شهر نیست.ضمنا شهرک امام علی (ع) هم جزو شهر بیرجند هست نه جزو شهر دیگری.یک مسئول پیدا شود و به رگ غیرتش بربخورد و بیاید در داخل  شهرک امام علی(ع)  و پای درد دل اهالی این شهرک  بنشیند .فقط مجوز ساخت می دهند بدون هیچگونه فضاهای خدماتی .فاز 1 .فاز 2 و فاز 3 .

* سلام آوا یک سری به ورودی های شهر  بیرجند از سمت مشهد و زاهدان مخصوصا در شب بکشید و از وضعیت بسیار خراب از نظر روشنایی، آسفالت و فضای سبز که هر سال بدتر از سال قبل می شود و در خور شأن مرکز استان واقعاً نیست تصاویری بگیرید و به تصویر بکشید شاید مسئولان  از خواب عمیق بیدار شوند و یک فکری در این روزهای پایانی سال بکنند.

*باسلام و خسته نباشید خدمت پرسنل زحمتکش روزنامه ی آوا . خواستم بابت این همه بی نوبتی که منشی های خانم دکتر … می کنند از خانم دکتر گلایه کنم الان 4ساعت منتظرهستم درضمن از سه روز قبل نوبت دادند.

* در خصوص انتقال آب از خلیج فارس اینها همه برا سرگرم کردن مردم نزدیک انتخابات است اگر نه شما می گویید 20سال شده اینها نمی دانستند اینجا خشکسالی هست الان دقیقا 3ماه مانده به انتخابات یادشان افتاده که استارت طرح را تازه بعد از 20 سال بزنند؟ جاده بیرجند قاین 100کیلومتراست 12سال است افتتاح نشده حالا اینجا خدامی داند.

* سلام مطلب زدین زخم ناعلاج انتقال صنوف آلاینده لطفا بنویسید بی خیالی متولیان شهر چون که شهرداری حرف خودش را می زند شورا حرف خودش را دادستانی حرف خودش را شرکت های خدماتی حرف خودشان را و گویا این شهر متولی ندارد که یک بار اینها را دور میز بنشاند و حل کند بنده از همین جا از فرماندار مشهد دعوت می کنم برای حل مشکل صنوف آلاینده بیرجند در شهر ما حضور پیدا کرده و گره ناعلاج ما را باز کنند چرا که تا زمانی که برجام برنگشته و رفع حصر اتفاق نیفتاده انتقال صنوف آلاینده هم تحت تحریم های ظالمانه آمریکای جهانخوار خواهد بود.

* خواهشا بگویید از روستای شیرگ تا ججگ 2کیلومتر هست همان دوکیلومتر لوله آب را بکشند که روستای ججگ ازآغاز انقلاب آب لوله کشی ندارد اگر اینجا را کشیدن قبول می کنم که از خلیج فارس هم آب می آورند.

* برای موضوع انتقال صنوف آلاینده خود کرده را تدبیر نیست، وقتی اعضای شورای شهر خنثی انتخاب می کنیم همین است، در شهرهای بزرگتر این طرح سالها قبل اجرا شده ولی در شهر بیرجند واقعا این همت و توان در متولیان امر و بخصوص اعضای شورا که باید پیگیر ساده ترین حقوق شهروندی باشند، وجود ندارد.

* طرح انتقال آب باید حداقل پنج سال قبل شروع می شد نه الان، دولت بعد بیاید باز سیاست ها تغییر می کند و پول همین چند متر لوله ای هم که زیر خاک برود از جیب مردم رفته است.

* درپاسخ به جواب آقایی که پیام داده بودند که چرا ابرها را بارور نمی کنید آیا تاکنون ابری وجود داشته که بارور کنند؟

* پیگیری کنید، جریان میدان ابوذر که میدان مرکزی بیرجند است، چیست؟ چرا هیچ شهرداری برای این میدان و اطراف آن، در شرایطی که اتفاقا مقابل شهرداری هم هست، هیچ فکری نمی کند؟ همچنان به حال خود رها شده است.

*سلام نزدیک عید شده همه خوراکی ها گران شده میوه یک ماه هست بچه هایم  میوه نخوردند گوشت ندیدند چکار کنیم با گرانی ها بیداد کرده ماندیم مسئولین کجا رفتند  چرا پیگیر نیستند  هر مغازه ای یک نرخ دارد خواهش  می کنم پیگیر باشید .ممنون.

* خداقوت به آقای رئیسی عزیز چرا که بسیاری از گره های بیرجند به دستان همکاران شما در قوه قضائیه باز می شود نه توسط متولیان دولتی در شهر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدینه – وزارت بهداشت با راه اندازی رشته سلامت در حوادث و بلایا در مقطع

بیشتر

زمانی – ۱۱۵ هکتار سامانه آبیاری هوشمند به صورت آزمایشی در شهرستان سربیشه خراسان جنوبی

بیشتر

میرکلانی- رزمایش ملی محله اربعینی در خراسان جنوبی با مشارکت هزار و ۵۷۰ نفر از

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت