شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

پیام شما

با تشکر از مسئولین که گفته اند آمار به تفکیک شهرستان ها اعلام شود اگر محدودیت های تردد بین شهرستانی هم جدی گرفته شود واقعا بهتر است.
۵۶۹ … 933
آخر مگر مردم چه فکری کرده اند شهر بعد از صبح شنبه با شهر قبل از شیوع کرونا هیچ فرقی نداشت و ماشا ا… خیابان ها و معابر به حدی شلوغ بود که فکر می کردی اصلا کرونایی وجود نداشته آوا لطفا یک تیتر بزن مگر این مردم پدر و مادر و زن و بچه ندارند مگر خانواده ندارند که نگران ابتلای آنها باشند باور کنید آنهایی که کار ضروری ندارند و برای تفریح در خیابان ها تجمع می کنند قاتلان زن و بچه من و شمایند و فرقی با جنایتکاران ندارند چون آنهایند که به شیوع ویروس دامن می زنند
ارسالی به تلگرام آوا
میادین مهرشهر در انتظار نامگذاری و زیباسازی هستند مسئولین خداقوت
۳۸۵ … 915
خدا رو شکر کسب و کارها راه افتاد و مغازه ها باز شدند اما هنوز برخی مغازه ها مثل ما گیم نت ها تعطیل اند و اجازه کار ندارند .
خواستم به مسئولین محترم بگویم من یک جوان ساده ام که زندگی را با درآمد کم همین ۴ تا سیستم توی مغازه ام می چرخاندم و دخلم را آخر شب نان حلالی می خریدم و سر سفره می بردم با اجازه شما پس انداز هم ندارم به خدا به قوانین هم احترام می گذارم و برای رعایت سلامت مردم ارزش قائلم اما الان دو راه بیشتر برایم وجود ندارد یا زندگی ام را تعطیل کنم و خودم بروم سر سفره مادرم و همسرم را هم بفرستم خانه پدری اش از حقوق بازنشستگی آنها ارتزاق کند یا هم با اجازه شما بروم دزدکی کار کنم چون یک ریال پول ندارم . آقایان محترم وقتی تصمیمی می گیرد به انتخاب های ما هم فکر کنید اگر قرار است حمایتی کنید الان وقتشه نه زمانی که جنازه ما را به خاک دادند و دیگر به دردمان نخورد من به که باید بگویم با تمام غرورم پول خرید نان را برای خانه ام ندارم چه برسد به اجاره مغازه و سایر هزینه ها ( لطفا شماره ام محفوظ بماند )
ارسالی به تلگرام آوا
آقای استاندار ، آقای فرماندار ، آقای شهردار و شورای شهر بیرجند ، با سلام لطفا برای جنوب شهر و اهالی محروم سراب جلسه بگذارید و امکانات رفاهی از جمله پارک، زیر گذر عابر پیاده (از ابتدای خیابان اصلی تا خیابان رضویه اختلاف ارتفاع وجود دارد که با طراحی درست اجرای می شود)،آسفالت خیابان اصلی سراب…را مصوب و اجرایی کنید.
۶۳۱ … 915
سلام خدمت روزنامه آوا. میشه پیگیری بفرمایید چرا عیدی مددجویان کمیته امداد حضرت امام واریز نشده؟ هر سال اسفند ماه واریز میشده. ولی امسال با گذشت بیش از بیست روز از سال جدید هنوز خبری از واریزی نیست.
۷۴۵ … 915
با سلام خدمت سرپرست محترم فرمانداری شهرستان درمیان جناب آقای مهندس بخشی دوسال از تخریب راه مواصلاتی روستای نوغاب به دلیل ساخت پل بر روی رودخانه فصلی نوغاب می گذرد متولی این پرژه اداره راه و شهرسازی شهرستان می باشد باپیشرفت فیزیکی 80 درصد ساخت پل مدت شش ماه است کار را پیمانکارتعطیل کرده است به دلیل تامین اعتبار. از ابتدای اسفند ماه سال 98 ارتباط ما بامرکز شهرستان و استان قطع می شود و زندگی پنج هزار نفر در این خصوص با مشکل روبرو است در این نقطه پرجمعیت از قصور اداره راه و شهرسازی این شهرستان گلایه مندیم ماشهروندان ساکن در نوغاب درمیان از توابع بخش مرکزی درخواست پیگیری مشکلات دراین خصوص هستیم.
811 … 915
با سلام من کارگری ام که هفته ای یک روز کارگری می کردم الان دو ماه است که بیکارم نه حقوقی، نه بیمه دارم، نه تحت پوشش کمیته یا بهزیستی هستم مسئولین فقط وعده می دهند نه عمل بسته معیشتی را به کی دادند پول یک بسته پنیر ندارم برای زن و بچه ام بخرم خدایا خودت کمک کن ما که با این کرونا و بیکاری بیچاره شدیم باید بمیریم.
610 … 915

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت