یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

پیام شما

*سلام لطفا بررسی کنید ،می گویند کلا در بیرجند برای صد واحد زمین فراهم کرده اند و مدیرکل راه و شهرسازی برای جلوگیری از هجمه مردم و رسانه ها و مسئولین بالادست مجوز گرفته است که ثبت نام کنند ،شما به عنوان رسانه بپرسید زمین ها کجای شهر است؟

*اظهارنظر غیرکارشناسی دانشگاه همیشه باعث تشویش اذهان عمومی می شود. آنفولانزای پرندگان به هیچ وجه با انسان مشترک نیست بلکه آنفولانزا فوق حاد پرندگان با انسان مشترک است. خواهش میکنم از اظهارنظرهای غیرکارشناسی دانشگاه جلوگیری کنیم و تنها مرجع قابل استناد در این مورد اداره کل دامپزشکی استان است که تا حالا اطلاعیه های بسیار خوبی در این مورد منتشر کرده است.

*سلام خدمت مدیریت و پرسنل روزنامه پرمخاطب آوا ممنون که بی طرفانه مشکلات شهر ومردم را چاپ می کنید. امیدوارم عملی هم از طرف مسئولین مربوطه انجام شود. خواستم از این طریق از دهیار محترم چهکند و همچنین اداره برق روستایی خواهشی کنم مدت زیادی است که خیابان امام علی 12سرچهار راه بعثت که مکان پر تردد مردم میباشد روشنایی خیلی کم نور شده و اصلا روشنایی ندارد لطف بفرمایید نسبت به تعویض آن اقدام فرمایید و همچنین نسبت به آسفالت کوچه های آن محدوده که مدت زیادی به خاطر تعویض لوله چاله کنی شده وپر سنگ و خاک میباشد اقدامات لازم را مبذول فرمایید. با تشکر از آوای عزیز.

*سلام محضر آوایی ها ، اتوبوس هایی که از VIP بودن فقط صندلیش را دارند. چند وقت است که اتوبوس های بین استانی بیرجند اکثرا VIP هستند ولی قطعا آن چیزی که ارائه می دهند چیزی نیست که باید باشد . اگه بهانه کرونا را بخواهیم بگذاریم کنار میبینیم که تقریبا هیچ جیزشان به VIP نمی خورد . فقط صندلی که کمی می خوابد . اکثرا مانیتور ندارند اگر دارند خراب است . حتی یک آب معدنی هم سرو نمی شود. درست است که در سایتهایشان برای فروش بلیط یک صندلی وسط فروش نمی رود به دلیل کرونا ولی وقتی سوار می شوی می بینی کامل کامل مسافر می زنند . جدای از همه اینها اصلا خدمت خاصی ارائه نمی شود . جز اینکه بلیطش گرانتر است یعنی پول بیشتری می دهی که سوار شوی. با یک سرچ ساده متوجه می شوی که خدمات این اتوبوس ها باید این باشد وای فای داخل اتوبوس ، پذیرایی داخل اتوبوس ( در مسیرهای کوتاه پذیرایی مختصر و در مسیرهای طولانی سرو غذاهای مناسب) وجود پریز برق، سیستم تهویه مطبوع سیستم سرمایش و گرمایش مناسب مانیتور شخصی و سیستم صوتی با کیفیت برای هر صندلی ، صندلی های کاملا نرم با قابلیت تغییر به حالت نیمه تخت خواب شو وجود زیرپایی برای هر صندلی. همین شب گذشته از مشهد برگشتم بیرجند . از این امکانات بالا فقط صندلی تخت شو و سیستم گرمایش نصفه نیمه و زیر پایی را داشت!ممنکن است دوستان بگویند که بعضی امکانات مثل نبود پذیرایی به خاطر کروناست .می شودبسته بندی سرو کنند.ولی اگه کرونا نمی گذارد پذیرایی کنند چرا اتوبوس را با ظرفیت کامل مسافر می زنند؟؟آوا پیگیری.

*همیشه جزو افرادی بودم که از عملکرد مامورین راهنمایی و رانندگی حمایت می کردم،اما متاسفانه چند مرتبه شده اتفاقاتی افتاده که نظرم دارد عوض می شود لحن و برخورد مامورین اصلا محترمانه نیست!با این اوضاع که اعصاب مردم از هزار جور مشکلات خورد است به جای اینکه به آرامش دعوت کنند بیشتر باعث جنگ اعصاب میشوند،بنده تخلف کردم دوبل پارک کردم.درست است جریمه شدم ولی نباید حداقل قبل از جریمه آژیر بزنند که بنده ماشین بردارم؟یا حداقل اگر جریمه هم شدم نباید مامور مثل مجرمین با من برخورد کند!با کمال تاسف وقتی گلایه برخورد نامناسب مامور را به سامانه اعلام کردم آن آقایی که تماس گرفت با من لحن برخوردش از نفر اول هم بدتر بود!

*طرح ستاد توسعه خاوران واقعا عالی است لطفا در رسانه پیگیری کنید که این طرح خوب در مباحث تغییرات مدیریتی به فراموشی سپرده نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت