یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

پیام شما

*از خیرین محترم تقاضا دارم در راه رضای خدا مرکز بهداشت امیرآباد با وسعت زیاد زمینی که دارد را برای رفاه حال مردم از نو بسازند .از دانشگاه علوم پزشکی امیدی نیست .اجرکم عندا…

*سلام لطفا پیگیری کنید چرا برای شهر بیرجند ثبت نام مسکن ملی ندارند جوانان و خانواه های فاقد مسکن که متولد وساکن بیرجند هستند چکار کنند.

*رئیس محترم بهداشت سلام.لطفا به افراد بی بضاعت که واکسن کرونا می زنند به مدت حداقل یک هفته بسته تقویتی بدهید تا بد حال نشوند وبرای دوز بعدی مراجعه کنند,در غیر این صورت می ترسند وغایب می شوند حق هم دارند.

*با سلام در پاسخ به یک عضو شورای شهر به جای اینکه تشکر کنید از زحمات شهردار قبلی بیرجند دارند انتقاد می کنند سالی که خوبست از بهارش پیداست از زحمات شورای جدید معلوم می شود که چند مرده حلاجند. بالفرض که گفته ایشان درست باشد و شهردار قبل با وام بدهی های شهرداری را تسویه کرده مگر ایشان برای خانه اش وام نمی گیرند و خرج خوراک می کنند حالا اگر درست باشد کار خوب کردند هر چقدر که ایشان وام گرفته باشند الان ارزشش 5 برابر شده با این تورم خواهشا یک کم دید اقتصادی داشته باشند نه اینکه بگویند یک و نیم برابر سود بدهند به جایش چقدر ارزش اضافه شده وچقدر برای شهروندان خوب شده اگر می توانند اینها هم این کار کنند.

*بازار بیرجند یک مشکل دارد شهری که نماد فرهنگ است! برای چه سرویس های بهداشتی آن بسته است؟ چند سری شده که بعد از تعطیلی بازار برای رفتن به خانه هم خودم هم کسبه برایشان اتفاق افتاده در جایی که سرویس بهداشتی است طرف آمده کنار ماشین دستشویی کرده برای چه سرویس بهداشتی را بستند الان با بستنش کرونا را شکست دادند؟ لطفا پیگیری کنید برای یک شهر خیلی زشت است. اگر این اتفاق جلو شهرداری بیفتدخوشایند است؟

*همیشه با شایعه سازی در جابجایی مدیران نقش ایفا می کنیم اما در بکارگیری نفر بعدی هیچ نقشی نداریم و تجربه ثابت کرده معمولا نفر بعدی از نفر قبلی ضعیف تر
بوده مگر موارد استثناء که آن هم از خوش اقبالی اندک مردم این شهر و استان بوده که ندرتا اتفاق افتاده ! پس خواهشا دست از سر این استاندار بدون حاشیه برداریم و بگذاریم کارش را انجام بدهد.

*سلام خدمت مسئولین عزیز لطفا در مورد خاموشی فلکه ابن حسام یک کاری بکنید فلکه خیلی تاریک است هرروز یک تصادف می شود واقعا همه مقرراتها برای شهر خاموش ما باید باشد مشهد شهری به آن بزرگی فقط از خاموشی پارکها کم کردند حالا شهر ما فلکه ومحل عبور ومرورآدم ها راهم خاموش کردند.

*از مسئولان محترم اوقاف خواهشمندیم به آبیاری باغ شوکت آباد و منطقه اطراف آن از محل چاه این باغ رسیدگی فرمایند تا به سرنوشت چمن ورزشگاه غدیر بیرجند دچار نشود.

*باسلام خدمت مسئولین استان اجاره بازارروزغفاری به یک مرتبه 3 برابر شده کسی هست به فکرماقشر محروم باشد؟

*منفعت سیمان باقران و ارزآوری آن فقط به جیب عده ای خاص می رود. ما سرمایه گذاران خرد که 15 سال شده سرمایه گذاری کردیم دریغ از یک ریال سود سهام!!!

*یکی از مشکلات در خیابان های بیرجند در شب کمبود نور است به صورتی که چراغ ها به طور یک در میان روشن می باشد. این مورد را لطفا پیگیری نمایید.

*در خصوص پیام همشهری محترمی که گفته بودند نیروی کار آموزش دیده نیست من هم موافقم چرا که برای مغازه خودم نتوانستم نیروی مورد نظرم را پیدا کنم که بتواند با نرم افزار مورد نظر من که اتفاقا یک نرم افزار ساده و عمومی است کار کند . به نظر من علت اینها به جز عدم آموزش و نبود تخصص بحث همین بورس و رمز ارزها هم هست که مدتی دیگر صدای آن هم درخواهد آمد چرا که هر کسی با مبلغ کم سود های یکباره کلان می برد و دوباره شکست های کلان تر می خورد اما آنقدر سودش شیرین بوده که باز هم ول نمی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت