شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

پیام شما پنجشنبه 5 تیر

  • در پاسخ اون عزیزی که گفته بود دستگرد 20 ساعت قطعی آب داره خواستم بگم دلشون رو بذارن جای ما مردم منطقه القورات که 30 روز شده با مشکل بی آبی و قطعی های چند روزه مواجهیم. آبی که سهم مردم منطقه ما هم هست هر چه پمپاژ شود کفاف مصارف بی رویه مردم دستگرد را نمیده گهی زین به پشت و گهی پشت به زین.
  • آوا جان گرانی بیداد می کنه تیتر بزرگ بزن شاید آقایان متوجه بشن.
  • پایگاه سلامت میلاد با آنکه هنوز ساختمانش افتتاح نشده آنقدر کوچک هست که افراد برای دریافت خدمات مجبورند مدت طولانی مثل صف نانوایی شلوغ منتظر بمانند.
  • با عرض سلام وخسته نباشید انتهای خیابان شکوفه در ماژانی بسیار تاریک است و محوطه ای که آنجاست افراد مشکوک رفت و آمد می کنند لطفا برای امنیت این منطقه تمهیداتی بیندیشید .
  • با سلام پیشنهاد میگردد برای افزایش ساخت وساز مسکن با همکاری وزارت مسکن و شهرسازی، بنیاد مسکن، بانک مسکن و سایر بانکها، وام ساخت در اختیار انبوه سازان قرار گیرد و در پایان پس از ساخت و تحویل به متقاضی طی اقساط 10 تا 15 ساله از نیازمندان دریافت شود.
  • مسئولین محترم میگنن نگران هستن از وضعیت افزایش کرونا خب چرا تالارها رو بازگشایی کردن چرا میزارن مراسم ترحیم برگزار بشه ما باید به کی بگیم اینا رواصلا کسی تو این مراسمات رعایت نمیکنه.
  • با سلام فرزندم دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند است. کلاس ها و آزمایشگاه ها در این شرایط بحرانی کرونا دایر هستند . ضمن اینکه گزارش هایی هم از مثبت شدن است بعضی دانشجویان نیز به گوش می رسد .این در حالیست که دانشگاه های مشابه در مشهد،گناباد و چند شهر دیگر تعطیل هستند و کلاس ها مجاری برگزار می گردد. خواهشمندم مسئولان چاره ای بیندیشند . بسیار نگرانیم .
  • سلام خدمت آوای عزیز مدتی هست فلکه ای در تقاطع بلوار صنعت و معدن و بلوار آدینه احداث شده که هر چند شبی یک ماشین به علت تاریکی محیط از داخل فلکه به بیرون هدایت میشه و مثل یک نمایش طنزی شده که مردم هرشب برا تماشا میرن اونجا منتظر میشن تو تاریکی یک ماشین از جدول فلکه بپره بالا، از شهرداری وعوامل آن کمال تشکر رو داریم که نسبت به احداث این جور فلکه ها خیلی خوب اقدام میکنه، در ورودی سایت به جای زیبایی محوطه میاد سایبان برا میوه فروش ها میزنه که در حالی که سایت به خودی خود محوطه هاش نظافت نمی شه بماند که این میوه فروش ها هم مزید بر علت شده، بهتره به جای این کارها کاری که مثل احداث فلکه انجام میدن کامل کنند، یک چمنی. چراغی. آلمانی نصب که علاوه بر زیبایی دید رانندگان هم تامین بشه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت