یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

پیام شما پنجشنبه 26 تیر

  • با سلام خدمت آوا ضمن تشکر از افتتاح لاین اول جاده علی آباد لوله و نمایشگاه بین المللی، پیشنهادی داشتم و آن اینکه میدان جلوی نمایشگاه بیش از اندازه بزرگ درست شده که در درازمدت و با شروع به کار نمایشگاه ترافیک زیادی دور میدان ایجاد خواهد کرد. با توجه به سابقه بعضی از میدان های شهر که با شلوغ شدن مجبور به کوچک کردن شعاع میدان شد توصیه می شود از همین ابتدا فکر آینده شود.ممنون
  • شهرداری محترم طرح برج هنر که از سوی استاندار محترم برای ساخت در اراضی باغ ملی بیرجند پیشنهاد شده بود در چه مرحله ای قرار دارد؟
  • سلام لطفا گزارشی از زندان برای بدهکاران مالی مخصوصا مهریه تهیه کنید.آمار رو به افزایش هست با توجه به افزایش قیمت سکه.
  • سر مقاله وقت اعدام کاج ها بسیار عالی بود و حرف دل بسیاری از شهروندان. لطفأ در صورت امکان عکس های هوایی هشت سال پیش باغ شوکت آباد، باغ رحیم آباد و پادگان بیرجند با اکنون را در روزنامه خود چاپ کنید تا باعث تأمل مسولان شود.
  • با این وضع مراکز بهداشت که بنظر محل مراجعه اولیه مشکوکین کرونا نیز هستند چطور برای واکسیناسیون نوزاد مراجعه کنیم؟ نگرانیم.
  • مسئولین محترم شما نبودید که تالارها رو باز کردید شما نبودید که کنترل ورودیهای شهر رو کنار گذاشتید چرا مردم رو همیشه مقصر میدونید الان هم کاری نمیکنید چند نفر دیگه باید بمیرن که شما از خواب بیدار بشید.
  • واقعا اگر گرفتن مالیات از خانه های خالی عملیاتی بشه. بعضی ها دندون طمعشون رو مجبورند بکنند و خانه ها را اجاره بدهند یا به قیمت مناسب بفروشند.فقط امیدواریم راههای فرار از قانون بعضی گرفته شود.
  • با سلام خدمت شهردار بیرجند.چرا شهرداری نسبت به درختکاری و فضای سبز در بلوار امام حسین مهر شهر هیچ گونه اقدامی نمی کند. مگر بودجه شهرداری مختص جنوب شهر می‌باشد.از جناب استاندار عزیز تقاضای پیگیری دارم.
  • چندمین بار هست که به شهرداری مراجعه میکنیم در روزنامه ها مشکل خودمان را مطرح میکنیم اما هیچ پاسخی دریافت نمیکنیم .بلوار جماران از میدان به سمت غرب به شدت وضعیت نامناسبی دارد پیاده روها خاکی ، بلوار وسط بشدت تخریب شده به درختان و بوته های وسط اصلا رسیدگی نمیشود ودر حال خشک شدن هستند.چند سال است که به شهرداری مراجعه میکنیم میگویند در حال بررسی است و هیچ خبری نیست. این بلوار در شان و مقام جماران نیست. خواهشمندیم دستور پیگیری و اقدام را در این خصوص بفرمایید.
  • دقیقا ساعت ۲ شبه و من چرا حالا به شماپیام میدم بخاطراینکه بیدارشدم ازصدای تانکرهای آبیاری فضای سبزشهرداری بیرجند تانکرهایی که درهرشبانه روز قریب به ۵۰ مرتبه از چاه آب حاشیه میدان سفیر امید آب برداشت می کنند بدون توجه به آسایش اهالی پرستار اونم باصداهای بلندراننده هاشون و بوق زدن های مکرر بماند اینکه آقایون در این استان کویری آب آشامیدنی این چاه رو می ریزن پای درخت ها و برداشت های زیاده از حدشون که به تدریج باعث فرونشست زمین های این منطقه از شهرخواهد شد.
  • سلام . از شما پرسنل اوا تقاضای پیگیری دارم. از آقای استاندار و فرماندار و رییس اداره راه این موضوع رو پیگیری کنین کمربندی چهکند به بلوار پیامبر اعظم چند سال پیش شروع به فعالیت کردن و زیر سازی ها انجام شد . الان چند ساله این پروژه خوابیده و زیر سازی ها با باران و رفت امد وسایل نقلیه در حال تخریب است و باید دوباره هزینه زیرسازی کنن . جمعیت چهکند چقدر است؟ با توجه به جمعیت بالای چهکند اتمام این پروژه به رفت و امد مردم چهکند کمک زیادی میکنه.لطف کنن زمان اتمام این پروژه رو به مردم اعلام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت