یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳

پیام شما شنبه 7 تیر

  • روستای دره عباس (قهستان) مدتی است ازبی آبی رنج میبردبامسئولین که صحبت شده فرمودند چون روستای شما آخر خط لوله قراردارد آب کم میرسه….الان شده همون مثال گلوله برف.
  • در اطراف بیرجند زمین‌های بیابانی بسیاری رها شده که از منابع طبیعی بشمار می‌رود اما هیچگونه نهالکاری جهت جلوگیری از گرد و خاک در آنها انجام نمی‌شود.از مدیر کل منابع طبیعی درخواست پیگیری این موضوع را داریم.
  • باسلام من چند مرتبه پیامک دادم راجع به قطعی آب روستاهای منطقه القورات و گلایه از اصراف بیش از حد اهالی دستگرد اما شما دریغ از چاپ پیام‌های من بی‌طرف بودنتون اثبات شد شاید هم ذینفع بودنتان از دستگرد.
  • باسلام خدمت دبیرمحترم مجمع خیرین سلامت استان خراسان جنوبی جناب آقای دکترحسینی تقدیروتشکر صمیمانه ازحضرتعالی وخیرین این مجمع می کنیم ازعملیات ساخت خانه بهداشت شماره دو نوغاب درمیان واقع درشهرک نوغاب مدت هاست که دوهزار نفر از کوچکترین خدمات بهداشتی دراین شهرک محروم بودیم سلامتی شماعزیزان را از ایزدمنان خواستاریم و خداوند به توفیقات شما بیفزاید امیدواریم پیشرفت فیزیکی ساخت آن طول نکشد و در دهه فجر 99 به دستان مبارکتان به بهره برداری برسدبا تشکر جمعی از ساکنین شهرک نوغاب درمیان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهروزی فر – پرده اول؛ با مهر تأیید نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تمامی وزرای

بیشتر

چند روز پیش از خیابان حکیم نزاری رد می شدم از ابتدای خیابان درگیر یک

بیشتر

محمدی – مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از آغاز طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت