یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳

پیام شما شنبه 24 خرداد

*سلام آخه کی این فاضلاب مهرشهر وصل میشه؟! از بوی نامطبوع شبانه روزی ماشین های تخلیه فاضلاب خسته شدیم.

*سلام، با وجود این استاندار عمل گرا، دیگه نیازی به سفرهای استانی رئیس جمهور نیست. چون استاندار خود با مدیران زیربط بازدید های دائمی از کارخانه ها، شهرها، روستاها، محلات، وغیره را دارند.اگر نیاز به حضور وزیر، مسئول کشوری و غیره دراستان لازمه شخصا پیگیر حضور وی هست استاندار متشکریم، دوستت داریم.

*با سلام لطفا قبوض شرکت های گاز، برق و آب را با هم هماهنگ کنند و در یک تاریخ معین به موبایل مشترکین ارسال شود تا پرداخت آن راحت تر باشد. معمولا اول یا آخر ماه بهتر است.

*سلام از آوا خواهش میکنم پیام منو چاپ کنه.من سهامم 520 تومنه و رفتم بانک کشاورزی و درخواست فروش 30 درصد از سهام خودم رو کردم. ارزش سهامم تو سایت بیشتر از 8 میلیون بود ولی چرا برای من 340 هزار تومن ریختن؟

*سلام من خادم مسجدم ک 8 سال پول بیمه تامین اجتماعی را میریزم تا اینکه بر طبق گفته رسانه ملی بخاطر کرونا قرار شد خود سازمان هم تا سه ماه بریزن الان که برا پرداخت رفتم میبینم قطع شده و باید 500000 در ماه بریزم در صورتی ک هیچ حقوقی از خادمی ندارم مسئولین رسیدکی کنند.

*با سلام وخسته نباشید به دست اندرکاران روزنامه آوا، مسئولین محترم شهرداری پاسخ بدهند آیا اول بازار سرپوش قدیم (جمهوری 12) را به این خانواده میوه فروش شناخته شده معلوم الحال اجاره داده اند؟ چون هر وقت مردم یا کسبه به عرضه میوه روی آسفالت و خاک باغچه توسط این خانواده دستفروش در این محل “جمهوری 12” اعتراض می کنند با این پاسخ آنهم بصورت وقیحانه که “این محل را از شهرداری اجاره کرده ایم” مواجه میشوند .. هر وقت هم ماموران برخورد باشد معبر شهرداری به این محل مراجعه می کنند بجای برخورد با این خانواده حتی گاهی خوش وبش هم میکنند. از ماموران بهداشت محیط هم خواهش میکنیم بجای اینکه با مغازه داران بخاطر نداشتن دماسنج در انبار برخورد می کنند، بااین دستفروشانی که هیچگونه موارد بهداشتی را رعایت نمی کنند برخورد کنند. ازشما دست اندرکاران روزنامه آوا خواهش میکنیم پیام ما کسبه را چاپ کنید شاید یک مسئول رسیدگی نماید.

*اتصال میدان سفیر امید به بلوار خلیج فارس یکی از وعده هایی بود که شورای شهر بیرجند و همچنین شهرداری قول اجرای آنرا در سال قبل داده بود. این امر تا چه میزان عملی شده است؟

*سلام همانطور که مستحضرید مشکل مسکن در استان (خصوصا بیرجند وقاین) بسیار بقرنج و غیر قابل تحمل شده که نیازمند پیگیری و تهیه گزارش تیزبینانه از سوی   رسانه ها بوده تا متولیان امر مسکن نسبت به چاره اندیشی وادار شوند. شهرداری و نظام مهندسی که تا صد درصد هزینه خدمات را بالا برده اند و اجباری کردن بعضی از موارد نسبت به استان های همجوار و مسکن شهرسازی که واگذاری زمین نداشته و …

*با سلام قابل توجه همسایه هایی که اتومبیل خودشان را درحاشیه خیابان پارک می کنند،کمی هم به فکر مغازه دار آن باشند این کار مانع از کسب است.تشکر

*با سلام خدمت نیروهای زحمتکش و خستگی ناپذیر حمل زباله مکانیزه، عرض شود، اگر امکان دارد حمل
زباله ها را از بعداز نیمه شب به ساعتهایی که مردم بیدارند تغییر دهند. با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهروزی فر – پرده اول؛ با مهر تأیید نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تمامی وزرای

بیشتر

چند روز پیش از خیابان حکیم نزاری رد می شدم از ابتدای خیابان درگیر یک

بیشتر

محمدی – مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از آغاز طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت