یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

پیام شما شنبه ۶ دی

  • چند روز پیش تو خیابان پاسداران درب نانوایی معاون سیاسی استاندار را در صف نان دیدم برایم جالب بود که مدیران عالی استان به این شکل در بین مردم حاضر می شوند . هنوز فراموش نکردیم آقایان و مدیران بسیار پایین دستی در این استان بودند که حتی برای هر فرزندشان یه راننده اختصاصی داشتند . ترویج فرهنگ مردمی و ساده زیست بودن یک اصل است والا ساختن سریال هایی مثل آنچه در صدا و سیما ساخته می شود و مظهر ترویج تجمل و تشریفات است بدآموزی دارد و هنر نیست. امیدوارم فرمانداران هم از این منش الگو بگیرند.

*جناب استاندار خواهشمندیم بحث راه آهن استان را حضرتعالی پیگیری بفرمایید تا همانند دو بانده شدن جاده بیرجند- قاین، اینقدر طولانی نشه و باعث ناامیدی مردم شریف این استان که نسبت به سایر استانها از امکانات کمتری برخوردارند ، نشود.

  • دست دولت درد نکنه ندادن حقوق و معوقات پرستاران با این شرایط کرونایی و اقتصادی را درپیام آوا خواندم بسیار متاثرشدم دست مریزاد علوم پزشکی…
  • آقای استاندار و نمایندگان مجلس ، توسعه اقتصادی با آسان سازی امور در استان جهش قابل توجهی خواهد داشت اگر می خواهید جهش اتفاق بیفتد بروید به بطن اجرای امور و قوانین دست و پاگیر تا ببینید کارخانه که پیشکش برای زدن یک فلافلی هم باید هفت خان رستم را طی کنید البته اگر در نیمه راه پشیمان نشده و بیخیال نشوید.
  • ضمن تشکر از مسئولین پرتلاش استان کاش ترتیباتی اتفاق بیفتد که وضعیت پروازهای استان بهبود پیدا کند مثلا سرمایه گذاری که در تهران ساکن است و بخواهد برای سرکشی از کارش به استان بیاید اگر آخر هفته بیاید باید با وضعیت تعداد و زمان پروازهای بعضی اوقات ۲ یا ۴ روز در بیرجند بماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت