یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

پیام شما سه شنبه ۸ مهر

  • سرمقاله آقای هرم پور در خصوص بازی رنگ ها فوق العاده بود و باید گفت جانا سخن از زبان ما می گویی . هر چند که ما همچنان به آینده امیدواریم.

*چه دلیلی دارد که فرآیندها در اداره راه و شهرسازی اصلاح نمی شود که مردم به موقع از اطلاعیه باخبر شوند تا حق و حقوق آنها ضایع نگردد جای سوال هست؟ نکند بی انگیزگی و شاید منافع عده ای باعث می شود سامانه های اطلاع رسانی تلفنی و پیامک در این اداره فعال نباشد مثلا فرد باید هر هفته به این اداره زنگ بزنه ببینه برای مسکن ملی کاری باید انجام بدهد یا خیر؟ حتی سایتشون هم به روز نیست و دنبال نیازسنجی و متناسب سازی نیست.

  • سلام آوا ممنون که فریاد رسی، اوایل انقلاب ۳ سال انقلاب فرهنگی شد و دانشگاهها تعطیل شدن چه مشکلی پیش اومد نمیشد این ۶ ماهه اول سال که آنفولانزا و کرونا با هم مهمونمون هستن مدارس رو بازگشایی نمیکردن؟ الان ما در اوج کرونا هستیم آقایان مسئول آموزش و پرورش اگه خدای نکرده یک دانش آموز یا معلم به دلیل کرونا فوت کنه بایدپاسخگوی مردم باشید مردم ما دارن مثل برگ از درخت میریزن کسی نیست به دادمون برسه؟
  • سلام از نماینده ولی فقیه و دادستان محترم که به موضوع گرانی ها ورود کرده اند تشکر می کنم هفته گذشته برای خرید جهیزیه دخترم به بازار رفتم اولا که کلا مغازه ها جنسی نداشتند بعد هم خواستم سفارش بدم صاحب مغازه از تهران قیمت گرفت گفتند مثلا 1000 تومان عصر مراجعه کردم که بخرم مجددا گفتند شده 1200 تومان اگر می خواهید سفارش بدهیم والا گرانتر هم خواهد شد. آخه این چه وضعی هست که تو مملکت درست شده از یک صبح تا بعد از ظهر باید قیمت 20 درصد جابه جا بشه؟ ما چطوری جهاز بگیریم برای بچه هامون و چطوری جوان ها به ازدواج امید داشته باشند.
  • از پرسنل اورژانس 115 تشکر میکنم که در ساعتهای نیمه شب با حضور سریع و گرفتن علایم حیاطی با آگاهی کامل و صبوری زیاد باعث آرامش ما شدن.
  • لطفا سازمان اتوبوس رانی سرویس ها رابیشتر کند برای هر سرویس ۴۰ تا ۴۵ دقیقه باید معطل بشی، از یه طرف کرایه های تاکسی زیاده از طرف دیگه موقع تعطیلی مدارس اتوبوس شلوغ میشه…یه ذره به فکر قشر ضعیف باشین.
  • خواهشمندیم نسبت به هم سطح کردن ورودی نرجس ۴ اقدام کنند که باعث خرابی جلوبندی ماشین ها می شود.
  • سلام، لطفا پیام ما مراجعین به دانشگاه بیرجند و شهرک فرهیختگان رو به اداره راه برسونید از بارندگی اوایل شهریور بیش از یکماه هست که می گذرد ولی هیچ اقدامی نسبت به جمع آوری آبرفت موجود در جاده نشده است.
  • سلام . کاظمیه 15 تپه خاکی هست لطفا رسیدگی کنید. چندساله می خوان آسفالت کنن هنوزکه خبری نشده.

*با سلام ضمن قدردانی از زحمات تمامی آتش نشانان ایثارگر و فداکار و تبریک ۷ مهرماه روز آتش نشانی چرا وقتی مدیر عامل محترم سازمان آتش نشانی به صراحت انبار شرکت نفت در حاشیه مهرشهر را بسیار پرخطر عنوان میکنند، شرکت پخش فرآورده های نفتی استان نسبت به جا به جایی یا تامین ایمنی حداکثری برای جلوگیری از سرایت آتش که مورد تائید آتش نشانی است اقدام نمیکند؟ چرا برای مسئولین آن چیزی که ارزش ندارد جان آدمی است؟ حتما می بایست حوادثی مانند پلاسکو رخ دهد تا بعد به فکر چاره بیفتیم. منتظر پاسخ مدیر شرکت نفت استان این شرکت هستیم.

  • آوا جان سلام بعد خدا شما خواهشا به شرکت گاز بگین زمستان ازراه رسید ما اهالی شارقنج لوله کشی خیلی وقت انجام دادن اما علمک و کنتور وگازکشی انجام نمدن با اوضاع کرونا مخام بریم روستا مشکل داریم سردسیر و تمام روستاهای اطراف انجام شده اما نمیدانم کوتاهی ازکیست و چیست. باتشکر وخسته نباشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت