یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

پیام شما سه شنبه ۱۵ مهر

  • از آقای استاندار که وزیر کشاورزی را به استان آورده ممنونم لطفا ایشون را به افین هم بیاورید تا برداشت زرشک در مزارع را هم ببینند و لذت ببرند و جسارتا خار زرشکی به دست بگیرند تا ضمن آشنایی با مشکلات این بخش به عنوان مدافع حقوق ما در پایتخت تصمیمات ویژه تری برای محصولات استراتژیک ما بگیرند. از حاج آقای استاندار هم به جد درخواست داریم که مثل بقیه مسئولین کشوری که به اینجا می آیند ایشون را هم حسابی برای پیشرفت خراسان جنوبی به کار بگیرند.

*عجب همه چی گرون شد! دیگه هیچ کسی بیرون نیست بیخودی !

  • خدا خیرت بده رئیس ستاد کرونای استان لطفا همین محدودیت ها را برگردان بابا گویا مردم متوجه عمق فاجعه نیستند دیروز رفتم پمپ بنزین پمپ چی ماسک داشت شهروندی که خودش باید رعایت کنه نداشت والا اگر این افراد رو مجازات سنگین هم کنین حقشونه که اینطوری مثل بمب ساعتی تو جامعه آزاد دور نزنن.
  • سلام آوا مردم دارن زیر بار فشار زندگی نابود میشن کرونا هم شده قوز بالا قوز لطفا یه فکری بکنین جلوی انتقال بیماری رو بگیرین به خاطر خدا قرنطینه کنید مدارس رو تعطیل کنین …
  • با اتصال میدان سفیر امید به بلوار خلیج فارس بن بست بلوار پیامبر اعظم در این محدوده شکسته می‌شود و از ترافیک چهارراه غفاری و خیابان ارتش کاسته خواهد شد. لطفا شهرداری و شورای شهر پیگیر این موضوع باشند.
  • قابل توجه مسئولین محترم بسیاری از افراد دیابتی هزینه پرداخت انسولین خود را ندارند لطفا اقدامی نمایید.
  • مسئولین آموزش و پرورش این برنامه شاد شما فقط دل بدخواهان نظام و انقلاب را شاد می کند که مطمئن شده اند با این روش بچه های این سرزمین چیزی یاد نخواهند گرفت و مملکت بی سوادی خواهیم داشت. برادران و خواهران مسئول آموزش و پرورش سال تمام شد عزیزان چرا سیستم آنلاین برای آموزش غیر حضوری راه اندازی نمی کنید که بچه ها حداقل معلمشان را ببینند باور کنید هیچ اتفاق مثبتی با این پیام رد و بدل کردن های شاد نمی افتد و مشق گفتن معلمین درسی را به دانش آموز تفهیم نمی کند. باز هم خود دانید و مسئولیتی که شرعا بر گردن شماست و بی سوادی دانش آموزان آینده این سرزمین را باید پاسخگو باشید. تا دیر نشده روش های بهتر را امتحان کنید.
  • 45 روزه 60 درصد سهام عدالت را فروختم دریغ از ریختن پول؟ بابا من کارگرم از کجا شکم 4 نفر را سیرکنم ؟

*سلام لطفاً محبت کنید حالا که وزیر کشاورزی اینجاست مشکلات مردم با منابع طبیعی را به اطلاعشون برسونین.

  • سلام ورودی روستای غیوگ از سمت جاده مشهد حدود 4 سال شده تخریب شده و همچنان مسئولین محترم بی خیال و مدام وعده می‌دهند. سؤال من از مسئولین مرتبط اینست وقتی جاده دو بانده شده و وسط آن هم بلوک چیده شده ما باید از چه طریقی وارد جاده شدیم وقتیکه نه زیرگذر احداث شده و نه دوربرگردان. مکانی هم که الان مردم مجبور به عبور از آن هستند طبق قانون تخلف آشکار هست و اگر خدای نکرده تصادفی صورت بگیرد چه کسی پاسخگوی خون افراد بیگناه خواهد بود؟ جالب اینجاست در باند تازه ساخته شده پل زیرگذر احداث شده اما در باند قدیم هیچ اقدامی صورت نگرفته و مسئولین محترم مدام در حال پاسکاری بین دیگر ادارات و شانه خالی کردن از مسئولیت هستند. خدا نیاورد روزیکه که تصادفی در این محل رخ دهد وگرنه حساب دوستان مسئول با خدا و خون مظلوم خواهد بود.
  • از مدیرکل شهرسازی استان تقاضا داریم حالا که با حقوق کارمندی نمی شود اجاره داد حداقل دولت یه تعداد مجتمع مسکونی با مالکیت خودش بسازد و به مردم اجاره ارزان بدهد بلکه قیمت اجاره ها هم بشکند و دست مردم هم باز تر شود تا جوانان اول ازدواج بتوانند سرپناه ارزانی داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت