شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

پیام شما دوشنبه 23 تیر

  • سلام آوا ، از طریق روزنامه شما ضمن گلایه از سایر بانک ها که متاسفانه باید بروی در عابر بانک تا بخواهی پولی برداری بفهمی سیستمشان دچار اختلال شده است از بانک سپه که برای مشتری ارزش قائل شده و از چند روز قبل در رسانه ها وضعیت اختلال در سامانه خود را اطلاع رسانی کرده است تشکر می کنم امیدوارم احترام به مشتری در این بانک برای سایر بانک ها نیز الگو شود و امیدوارم تصمیم گیران در برخی بانک ها هم متوجه شوند همانقدر که تاخیر در پرداخت اقساط نیازمند اطلاع دادن به مشتری هاست و همانقدر که باخبر کردن ضامن از معوقات مهم است اطلاع دادن وضعیت دستگاه های خودشان هم مهم است.
  • باسلام آوای عزیز درستون دیدگاه مردم همه ازمشکلات ، کمبودها، سوء مدیریت گلایه داشتند . اما دراین روزهای سخت مریضی کرونا گلایه دیگری دارم و آن اینکه چرا بدنبال واکسن هستیم و بدنبال اقدام از ناحیه متخصصان جهان. چرا علمای دینی بدنبال اعتقادات دینی گذشته نمی روند و ازامداد الهی بهره نمی گیرند . درگذشته میگوند اگر سیل، زلزله، خورشید یاماه گرفتگی صورت می گرفت مردم بلافاصله با خواندن اذان عظمت و بزرگی خدا را یاد می کردند. لذا پیشنهاد میکنم برای رفع این بلا علما وروحانیون در ظهر یک روز در سراسر کشور به همراه مردم و بصورت زنده و دسته جمعی خدا یکتا را یاد کنیم وازاو بخواهیم این بلا را ازکشور وجامعه مسلمان دور کند انشاا …
  • در ارتباط با چاپ مطلب درستون دیدگاه خوانندگان (پول های داخل بالشت ) ازگفته های این شهروند بزرگوار جا خوردم. اداراتی مثل جهاد کشاورزی و صنعت و معدن قطعا کارمندانی برای راهنمایی کارآفرینی شما دارند و همچنین فعالان اقتصادی شهرک صنعتی بیرجند. احساسم اینه که هنوزدرخانواده ایشون جسارت و ریسک اقتصادی ایجاد نشده و دیدگاه ایشون بهانه ای بیش نیست . از تو حرکت از خدا برکت !
  • سلام خدمت آوا از شهرداری محترم خواشمندم یه سر به کوچه خلیج فارس 4 ( پمپ شعله ) بزنه، حضوریم رفتم اما انگار نه انگار درخواست دارم که وضعیت آسفالت اونجا رو نگاه کنید چند روزیم بیشتر نیست که آسفالت شده که ای کاش آسفالت نمی کردن اونجور حداقل یکدست بود اما الان نصف کوچه رو آسفالت کردن و باقی کوچه خاکی و به حال خودش واگذار کردن و کسایی که اونجا پارتی داشتن در کارگاه شون آسفالت کردن این انصاف و عدالت نیست ، درضمن از نظر روشناییم که داغون هرچند چشممون آب نمیخوره ولی گفتم اینجا هم بگم با تشکر فراوان از آوا.
  • آوای جان سلام اگر چه شرایط کشور در اختیار نیست ولی بعضی از پزشکان شغل و حرفه ی با ارزش خود را با مال دنیا معاوضه می کنند پول زیر میزی گرفتن توسط دو منشی ازخدا بی خبر آنهم از وام ۱۸درصد را خداوند در همین دنیا جبران خواهدکرد بترسید از قهرخدا.
  • با سلام ما اهالی ساکن خیابان شهید آوینی کوچه صدف پارک الهام بدلیل فقدان امکانات سرگرمی ورزشی از قبیل سرسره و تاب و سایر وسایل ورزشی و سرگرمی کودکان تقاضا داریم به مسئولان شهرداری اطلاع رسانی گردد که نسبت به روز رسانی وسایل سرگرمی کودکان در فضای پارک اقدام گردد.
  • سلام چند روزی شده که فشار آب در روستای چهکند بسیار بسیار کم شده که حتی آبگرمکن بعضی از منازل از فشارکم آب روشن نمیشه و با این وضعیت قرمز استان ازسرکار که برمی گردیم نمیشه بریم یه دوش بگیریم حتی. چند بار با اتفاقات آب تماس گرفتم و هردفعه یه جواب دادن وگفتن پیگیری میشه و متأسفانه پیگیری هم نشده و خلاصه به نتیجه نرسیدم . لطفأ پیگیری بفرمایید .
  • سلام از روزنامه پرطرفدار و وزین آوای خراسان جنوبی تقاضا داریم یک گزارشی از زندانیان مهریه،افزایش بی رویه قیمت سکه و کسانی که دارن تو این شرایط مهریه پرداخت میکنن تهیه و چاپ کنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت