یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

پیام شما دوشنبه ۱۴ مهر

  • آقای وزیر خوش آمدید استان بعد از حضور شما چشم انتظار تحول بنیادین در حوزه کشاورزی است و امیدواریم مشکلات مردم با قوانین منابع طبیعی هم با نگاه مثبت شما مرتفع گردد . سال هاست نگاه کلی مسئولین این حوزه به تمام نقاط کشور و اجرای قانونی منابع طبیعی که بر مبنای اراضی خوش آب و هوای شمال نوشته شده و در کویر بی آب و علف خراسان جنوبی باعث مشکلاتی شده و حال که شما با اشراف کامل بر این موضوعات به مسند نشسته اید امید داریم که هر چه سریعتر تعیین تکلیف گردد و نوید بخش برای مردم خراسان جنوبی باشد.
  • استان خراسان جنوبی نگین معادن دنیاست شده دقیقا مثل استان خوزستان و نفتش هردو از فقیرترین استان ها هستن مسئولین بفکر باشن.
  • سلام دانشگاه پیام نور استان بخشنامه بهمن 1397 که چاپ کاغذی پایان نامه و رساله ممنوع شده را اجرا نمی کنند! لطفا مسئولان استانی پیگیری نمایند.
  • آوای عزیز سلام درخصوص گرانی افسارگسیخته مایحتاج زندگی مردم وعدم توانایی دولت در مهار قیمتها بنظر من برنامه و نقشه ای در راه است چون هیچکس پاسخگو نیست توان مردم حد و مرزی دارد لازم است حالا که به اینجا رسیده قوه قضاییه عنان اختیار را بدست گرفته و کشور را از این منجلاب نجات دهد در به در شدیم.
  • سلام آوا آنقدر دلم از این مردم پره اینقدر اوضاع کرونا بیداد میکنه آنقدر فوتی، حالا رفتم پمپ بنزین یک نفر ماسک نداره یک پمپ چی که ماسک داشت کشیده بود پایین تو رو خدا رعایت کنین ما به کجا داریم میریم کرونا به خاطر بیخیالی همین‌جاست که بیداد میکنه.
  • آنتن دهی همراه اول دربلوارشعبانیه خیلی ضعیفه مسئولین یه فکری بردارن.
  • از استاندار عاجزانه تقاضا داریم جلوی ساخت وسازهای خارج از پروانه و خارج از عرف را بگیرند چون بنظر میاید دریافت جریمه از بساز و بفروشها بر تراکم و مشکلاتی که برای همسایگان ایجاد میشود ترجیح داده میشود.
  • آقای کرمی نماینده مجلس که گفته بود خون شهید لغزنده است و مواظب باشید لیز نخورید اگر نطقش بامردم بود که فبها اگر منظورش خود منور الفکر و مسئولین بوده که چهل ساله روی خون شهدا سرسره بازی می کنید چه مردم بدبختی هستیم که افرادی مثل کرمی و امثالهم برای ما قانون طرح می کنه.
  • شهردار محترم لطفا بلوار جماران را از بن بست درآورید انتهای بلوار سمت توحید کانالی قرار داره با پلی بدون ایمنی که علاوه بر خطرناکی و ًبد منظره بودن شبها پاتوق کارتن خوابهاست شنیدم طرح توجیهی آن آماده شده ولی شهرداری بدلیل کمبود بودجه اجرا نمی کنه.

‌‌* مسئولین ‌‌اگر ‌لطف‌ کنید‌ محدوده ی شهر ‌بیر‌جند ‌را‌ مشخص‌کنید ‌بالا‌خره ‌زمین ‌های‌‌ کنار ‌فنی‌ و حر‌فه‌ای‌ معصومیه ‌کی ‌می‌خواد ‌داخل‌ محدوده ‌‌‌شهر ‌بیاد‌ به ‌خدا‌ بعضی ‌از ‌صاحبان ‌آن ‌مرده ‌اند ‌اگر ‌از ‌مسئولین ‌رده ‌بالا ‌زمین ‌میداشتند ‌‌الان سا‌خته هم ‌شده ‌بود ‌واقعا ‌خیلی‌ خند‌ه دار ‌است‌‌‌‌ زمین‌های‌‌ تو ‌راه ‌شو‌شود ‌داخل‌محدوده ‌است‌‌ ورودی ‌جاده ی ‌‌‌اصلی‌خارج ‌محدوده ‌خواهش ‌می‌کنم ‌پاسخ ‌بدید تا ‌مردم ‌از ‌سر‌در‌گمی ‌رهایی ‌یابند.‌‌

  • بسیاری از کشاورزان که جهت حفاظت از باغات خود به دیوار کشی اقدام کرده اند با پیگیری های انجام شده قصد تخریب آنها وجود دارد.در خصوص اجرای مر قانون آن هم در استانی خشک در که خود توسط همگان مورد انتقادهای زیادی وجود دارد بهتر نیست که در این مشکلات اقتصادی به جای همراهی و همکاری با کشاورزان دنبال این رفتارهای قهری نبود. اکنون که استان خراسان جنوبی میزبان وزیر جهاد کشاورزی است امیدواریم با پیگیری های نماینده عالی دولت در استان و همکاری دادستانی این موضوع برطرف شود لطفا با توجه به حضور وزیر در این خصوص کار شود اینجا که شمال نیست !! اینهمه سختگیری برای چی .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت