شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳

هشدار جدی نماینده مردم در خصوص جابجایی اعتبارات راه آهن

دادرس -نماینده مردم در خصوص نفوذ برای جابجایی در تخصیص اعتبارات راه آهن استان هشدار داد . سلمان اسحاقی با اشاره به اینکه کریدور راه آهن شرق دغدغه 42 ساله مقام معظم رهبری بوده و کا اعتبار آن از محل استیجازه رهبری از تهاتر نفت تامین می شود افزود : دولت حق ندارد در این اعتبارات دخل تصرفی کند و باید در این خصوص به دفتر هبری پاسخگو باشد .
نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس با بیان اینکه برای انجام این تهاتر دولت باید مجوز فروش نفت را بدهد که در آن تعلل داشته ، اظهار داشت : هشدار می دهیم که اولویت های ما در استان راه آهن و انتقال آب است و نباید به تغییر دولت ها ، دولت جدید نسبت به آن بی تفاوت باشد
اسحاقی با تاکید بر اینکه کریدور راه آهن شرق یک کریدور بین المللی است افزود : هر چقدر دولت در این خصوص تعلل کند هزینه های اجرای پروژه بالاتر خواهد رفت و به جایی خواهد رسید که دیگر از توان دولت خارج شود .
وی افزود : زمان برای ما مهم است و در این خصوص باید وزارت نفت سریعتر اقدام کند که در این خصوص بازرسی ویژه دفتر مقام معظم رهبری نیز به موضوع ورود کرده اند
وی با ابراز نگرانی از تعلل ها تاکید کرد : نمایندگان مجلس ابزارهای قانونی خوبی برای پیگیری موضوع دارند و مجامع نمایندگان شرق و شمال شرق کشور نیز آن را دنبال می کنند .
این نماینده مجلس با اشاره به اینکه تعللی که در مرحله فروش و اختصاص نفت ایجاد شده منابع پروژه را کاهش داده است افزود : نفوذی دارد انجام می شود که اولویت اعتبارات تخصیصی هم در جای دیگر برود .
اسحاقی با بیان اینکه ما 5 پروژه ریلی همزمان داریم و این پروژه ها باید به شکلی مدیریت و برنامه ریزی شود که اعتبار و پول 4 پروژه در در یک پروژه خاص هزینه نشود .
وی با ابراز امیدواری به اینکه روال تخصیص اعتبار پروزه به ریل مناسب خود باز گردد اظهار داشت : ما اجازه نخواهیم داد از اموال مردم استان دزدی شود .
وی با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی ، جنوبی و سیستان و بلوچستان
به طور جد پیگیر موضوع هستند افزود : ما اجازه نخواهیم داد این اتفاق بیفتد و اگر این موضوع اصلاح نشد نام اشخاص دخیل را شفاف با مردم درمیان خواهیم گذاشت .
اسحاقی در پایان با تاکید بر اینکه مسوولین اصرار داشتند که این موضوع درست خواهد شد گفت : ما به عنوان نمایندگان مردم این فرصت را به دولت خواهیم داد که به مسیر درست بازگردد و اگر اصلاح نشد از روش های دیگری وارد خواهیم شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مهدی آبادی – بلاهای طبیعی دارای انواع گوناگونی است. زلزله، سیل، طوفان، گردباد، سونامی، تگرگ،

بیشتر

بعد از این همه سال، بعد از این همه دوندگی و فریاد، بعد از این

بیشتر

نماینده مردم در خصوص نفوذ برای جابجایی در تخصیص اعتبارات راه آهن استان هشدار داد

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت