یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

عارف: اگر نیاز باشد در ۱۴۰۰ هم کاندیدا می‌شوم

محمدرضا عارف با اشاره به تخریب هایی که علیه وی انجام
می شود گفت: می گویند بی عرضه است یا اهل انصراف و استعفا اما رویکرد من این است که اگر فرد مناسب تر از خود پیدا کردم، کنار می روم. راهبرد من برای انتخابات۱۴۰۰ افزایش مشارکت و حضور جدی و تمام قد اصلاح طلبان است. برای تحقق این راهبرد اگر نیاز باشد، راحت می آیم و اگر به فرد دیگری نیاز باشد، نمی آیم زیرا اهل تک روی نبوده و مبنای من خرد جمعی است.

طلایی: اصلاح‌طلبان قدرت را رها نمی‌کنند

یک فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید: اگر مشکل قانونی حل شود اصولگرایان می توانند کاندیدای زن هم معرفی کنند، اصولگرایان ظرفیت های خوبی در حوزه بانوان دارند. طلایی با بیان اینکه نگران میزان مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ هستم افزود: اصلاح‌طلبان می آیند و به این راحتی قدرت را رها نمی‌کنند.

جهرمی: حتما در انتخابات شرکت می‌کنم

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در پاسخ به این سوال که «شما در انتخابات با وجود این که فعلا تکذیب می‌کنید اما شرکت می‌کنید؟» پاسخ داد: بله بنده حتما در انتخابات شرکت می‌کنم. وی در پاسخ به این سوال که آیا به عنوان کاندیدای شرکت می‌کنید؟ اظهار کرد: بنده قبلا در این باره صحبت کردیم اما حتما شرکت می‌کنم و رأی خواهم داد.

زاکانی : چرا نماینده را «مادرخرج» می‌کنید؟

رئیس مرکز پژوهش های مجلس پیرامون حواشی خودروهای تحویلی به نمایندگان مجلس اظهار کرد: باید رویه بدین گونه باشد که مجلس خودرو را بگیرد و با مالکیت مجلس در اختیار نماینده قرار دهد و بعد از چهار سال هم خودرو را تحویل مجلس دهد. وی با طرح این سوال که چرا نماینده را مادر خرج می کنید افزود : نماینده حکم «مادرخرج» را پیدا کرده؛ یعنی بیش از همه در یک گروه زحمت می‌کشد و در آخر هم بدهکار همه می‌شود.

جهانگیری: شاهد تعدد مراکز قانونگذاری هستیم

معاون اول رییس جمهوری با انتقاد از تعدد مراکز قانون گذاری نظیر شوراهای عالی گفت: امر قانونگذاری باید منحصر به مجلس شورای اسلامی باشد و اساساً برگزاری علنی جلسات مجلس نیز به دلیل وظیفه خطیر قانونگذاری نمایندگان برای مردم و جامعه است. زیرا وقتی حقوق مردم مطرح است باید فرآیند قانونگذاری شفاف و علنی باشد چرا که نمی‌توان پشت درهای بسته قانون تصویب و برای مردم تصمیم‌گیری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت