یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

ظریف : بعضی دوستان به آمریکا «گرا» می دهند که با ما بهتر می توانید کار کنید

وزیر خارجه کشورمان با بیان اینکه بعضی دوستان به آمریکا «گرا» می دهند که با ما بهتر می توانید کار کنید گفت : خبرش را بهم می دهند که دوستان به آمریکا گفته اند این ها در قدرت نمی مانند و قدرت این ها چند روزه است محمد جواد ظریف افزود : برخی سیاسیون اصولگرا صراحتا گفته اند اگر ترامپ انتخاب می شد، پیروزی ما در انتخابات ۱۴۰۰ قطعی بودوی اظهار کرد: آنها در مذاکرات دوره ی دولت قبل، به یک توافق نانوشته با آژانس رسیده بودند که در مقابلش هیچی هم نگرفته بودند وی با انتقاد از توهین هایی که به او می شود ادامه داد: به آسانی می گویند ظریف جاسوس است، پدربزرگش هم عامل بهایی ها است. به گفته وزیر خارجه منتقدان وی ابزار تبلیغ و حاشیه امن در اختیار دارند.

قالیباف: سیگنال ضعف به آمریکا فرستاده نشود ؛ دشمن پشیمان نمی شود مگر با واکنشی قوی

رئیس مجلس از مسئولان خواست از فرستادن سیگنال ضعف به آمریکا پرهیز کنند قالیباف تصریح کرد: دشمن جنایتکار پشیمان نمی شود مگر با واکنشی قوی که هم در مقابل خطاهای احتمالی آینده دشمن بازدارندگی ایجاد کند و هم بابت این جنایات از دشمن انتقام گرفته شود. وی تأکید کرد: به برکت خون شهید فخری‌زاده، قفل‌هایی که به بحث هسته‌ای زده شده بود، باز خواهد شد و زمینه عبور از تحریم‌ها فراهم می‌شود.

خباز: افرادی نگرانند که آمریکا به برجام برگردد
و دیگر نتوانند مردم را چپاول کنند

عضو شورای مرکزی اعتماد ملی گفت : هنوز دل مردم می سوزد برای شهادت مظلومانه سردار سلیمانی اما آقایان از این که ترامپ رأی نیاورنده ناراحت هستند. خباز ادامه اداد: این افراد از پیروزی بایدن ناراحت هستند چون معتقد اند که حالا که بایدن رأی آورد به برجام بر می گردد و برجام احیا خواهد شد و اگر برجام احیا شود این دولت ممکن است که مذاکرات را شروع کند و فشار ها از روی مردم برداشته شود که در این صورت دیگر نمی شود مردم را چپاول و جیب ها را پر کرد. دیگر نمی شود مردم را ناراضی و ناراحت کرد.

کیهان: وقت آن رسیده که به بندر حیفا حمله کنیم

کیهان نوشت: ما در مواجهه با اسرائیل چند نوبت اعلام کرده‌ایم اگر اسرائیل دست از پا خطا کند حیفا را می‌زنیم. الان با فرض اثبات نقش رژیم صهیونیستی در این شهادت عظیم، می‌توانیم این تهدید را عملیاتی کنیم اما نه به این معنا که به عملیاتی دراندازه اقدام موشکی که علیه پایگاه نظامی عین‌الاسد داشتیم، بسنده کنیم و نه با ملاحظات آن عملیات، بلکه به این معنا که به طور واقعی شهر مهم بندری حیفا را آنچنان مورد حمله قرار دهیم که علاوه بر انهدام تاسیسات با تلفات سنگین انسانی نیز توأم باشد تا بازدارندگی ما به «نقطه اطمینان» برسد. اقدام واکنشی ایران اگر دقیق اجرا شود، قطعاً به بازدارندگی می‌رسد چرا که آمریکا و رژیم اسرائیل و عوامل آن به هیچ وجه آمادگی شرکت در یک جنگ و مواجهه نظامی را ندارند و این به معنای واقعی کلمه بر پرونده جنگ و ترور در منطقه ما نقطه پایان می‌گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت