یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

خبرهای کوتاه

*معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: پیشنهادهای اولیه دستگاه‌های اجرایی برای سفر دوم رئیس جمهور، احصا و پایش می‌شود.
*معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: دستاوردهای عظیم معنوی دفاع مقدس با زبان هنر به نسل جوان منتقل شود.
*کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی در 24 ساعت آینده ادامه وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در مناطق شرقی استان پیش‌بینی می‌شود.
*مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: سایت همراه اول روستای باغ دهک بشرویه در راستای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و خدمت رسانی در استان و برخورداری مردم از اینترنت پرسرعت ارتقا یافت.
*مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی با بیان اینکه متاسفانه محصولات صنایع دستی خراسان جنوبی به صورت چمدانی ارسال و صادر می‌شود، گفت: نیاز است تا پایانه صادراتی محصولات صنایع دستی راه‌اندازی شود.
*غیرتی فرماندار زیرکوه گفت: مساجد کانون های فرهنگی است که می تواند به قطب تربیت نیروی انسانی بدل شود و پویایی جامعه را بیشتر و بهتر تضمین نماید.
*معاون تخصصی اقشار سپاه خراسان جنوبی گفت: 19 قشر در مجمع راهبردی بسیج استان حضور دارند که با نظام مسائل استان آشنایی دارند و بیش از 800 مسئله استان را احصا کرده‌اند.
*مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: منطقی شدن تعرفه های مخابراتی در افرایش کیفیت خدمات تاثیر بسزایی دارد
*سرپرست امور عشایر خراسان جنوب گفت: ارز ترجیحی و خشکسالی و مرمت راه های عشایری و شناسایی دام و طیور و هزینه های تولیدی از مهم ترین مشکلات این جامعه غیور در استان محسوب می شود.
*مدیر کل گمرکات خراسان جنوبی گفت: با توجه به مزیت معدن در استان و ظرفیت‌های موجود در این بخش، پیشنهاد پیوستن گمرک مرزی ماهیرود به گمرکات تخصصی واردات ماشین آلات معدنی و راهسازی داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت