یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

خبرهای اجتماعی – فرهنگی

امام جمعه بیرجند: حقوق معوقه کارگران پیگیری شود

اعتمادیان- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: همه امکانات ما محصول دست کارگران است و باید حقوق معوقه آنان پیگیری و از این قشر پشتیبانی شود. حجت الاسلام عبادی افزود: خیلی سعی کنید که حقوق این طبقه را بگیرید، خود آنان که نمی‌توانند، در پیچ و خم‌های زندگی و اقساط بانکی گیر کرده‌اند، لذا شما باید به آنها کمک کنید.
دستگیری سوداگران مرگ با 644 کیلوگرم تریاک

خیرآبادی- فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه 644 کیلوگرم تریاک با همکاری مشترک ماموران انتظامی شهرستان‌های نهبندان و سربیشه کشف شد، گفت: در این عملیات پلیسی دو متهم نیز دستگیر شدند. سردار فرشید افزود: برخورد نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر قاطع و بدون اغماض خواهد بود و پلیس اجازه جولان و سرکشی به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را نخواهد داد.

آب و خاک در راه خراسان جنوبی

امتحانی- کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: تا پایان هفته افزایش ابر و احتمال گرد و خاک در استان قابل پیش بینی است. لطفی گفت: بر اساس الگوی نقشه‌های پیش یابی و تصاویر ماهواره‌ای هواشناسی، برای دو روز آینده گاهی افزایش سرعت وزش باد و در برخی نقاط استان گرد و خاک قابل پیش بینی است. وی افزود: تا پایان هفته به طور متناوب افزایش ابر و در برخی نقاط استان احتمال رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

کانون اصلاح و تربیت بیرجند تعطیل شد

اصغری مقدم- مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان‌جنوبی گفت: کانون اصلاح و تربیت شهرستان بیرجند به عنوان اولین مرکزی است که در کشور به دلیل نداشتن مددجو تعطیل می‌شود. روشان افزود: امیدواریم با حمایت‌های انجام شده و راهنمایی‌هایی که در حوزه قضایی به همکاران ما خواهد شد جمعیت زندانیان استان را نیز کاهش دهیم.

افزایش کنترل سلامت در مرزهای شرقی ضروری است

اصغری مقدم- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: با توجه به وضعیت ویروس کرونای جهش یافته هندی باید مراقبت‌های بیشتری داشته باشیم و نظارت‌ها بر مرز و ورود و خروج تشدید شود. دهقانی افزود: باید مراقب باشیم اتفاقی که در خوزستان افتاد و ویروس انگلیسی وارد این استان شد، این اتفاق در استان خراسان جنوبی رقم نخورد. وی تصریح کرد: اگر یک هفته تا 10 روز آینده به همین روند طی شود، می‌توان امیدوار بود از این پیک بگذریم. وی با بیان اینکه نظارت ها بیشتر خواهد شد، تصریح کرد: اگر یک هفته تا 10 روز آینده به همین روند طی شود، می‌توان امیدوار بود از این پیک بگذریم.

جریمه 55 میلیون تومانی برای قاچاق دارو در بیرجند

یعقوبی- مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: متهم به قاچاق دارو در بیرجند پس از بررسی پرونده به پرداخت 55 میلیون تومان جزای نقدی محکوم شد. اشرفی افزود: پس از ابلاغ رای و پیگیری‌های اجرای احکام، دادنامه صادره با رعایت تشریفات قانونی اجرا و همه جریمه وصول شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت