یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

حق مسکن کارگران 300 هزار تومان شد

فارس- وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیشنهاد افزایش کمک هزینه مسکن کارگران مشمول قانون کار را با قید دو فوریت جهت بررسی و تصویب، به هیئت وزیران ارایه کرد که مورد تصویب قرار گرفت.پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، پیشنهاد افزایش کمک هزینه مسکن کارگران مشمول قانون کار در جلسه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ شورای عالی کار از سوی محمد شریعتمداری به هیات دولت ارائه شد و مورد موافقت قرار گرفت.به موجب این پیشنهاد، کمک هزینه مسکن کارگران مشمول قانون کار از ابتدای تیر سال ۱۳۹۹، مبلغ سه میلیون ریال تعیین می‌شود.حق مسکن کارگران در سال قبل یک میلیون ریال بود.

افزایش ۳۰ درصدی قیمت لاستیک ابلاغ شد

ایسنا-در حالی که هفته گذشته طرح افزایش۳۰ درصدی قیمت لاستیک به صورت علی‌الحساب در جلسه ستاد تنظیم بازار مطرح شد، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مجوز افزایش ۳۰ درصدی قیمت انواع تایر را به شرکت‌های تولیدکننده ابلاغ کرد. هفته گذشته، رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در جلسه ستاد تنظیم بازار، از تصویب افزایش قیمت لاستیک به صورت علی‌الحساب، ۳۰ درصد خبر داد.

زمان آزادسازی مابقی سهام عدالت اعلام شد

علایی گفت: شورای عالی بورس در نظر دارد در یک سال و به صورت تدریجی اقدامات لازم برای آزادسازی باقی سهام عدالت را انجام دهد.حسین علایی معاون سازمان خصوصی‌سازی گفت: تصویب پروسه آزادسازی سهام عدالت در اختیار شورای عالی بورس است که قرار است برنامه‌ریزی‌های لازم برای آزادسازی باقی سهام را در چند مرحله در دستور کار قرار دهد.
وی اعلام کرد، براساس صحبت‌های انجام شده قرار است تا شورای عالی بورس در طی یک سال و به صورت تدریجی اقدامات لازم برای آزادسازی باقی سهام عدالت را انجام دهد، اما نحوه اجرای آن تاکنون به ما ابلاغ نشده است.

پایان خوش پراید پراید جایگذین ندارد

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش با تاکید بر این که خودروی پراید جایگزین ندارد، اظهار کرد:با ارتقای ظرفیت سایر خطوط در تلاش برای تامین نیاز بازار هستیم و با تلاش کارکنان سایپا به پشتوانه تولید مناسب در این مدت و با وجود تحریم و شیوع کرونا شاهد رشد 55 درصدی صدور فاکتور نسبت به سال گذشته بوده ایم. باقری با تاکید بر این که پراید قادر به پاس کردن استاندارد تولید نیست و باید متوقف شود، تصریح کرد:از اول سال تاکنون 30 هزار دستگاه پراید 131 با قیمت 38 میلیون تومان عرضه کردیم و 20 هزار دستگاه دیگر نیز با قیمت 38 میلیون تومان به تولید خواهد رسید و پس از آن پرونده پراید بسته شده و تمرکز بر تنوع محصول خواهد بود.

رمزگشایی همتی از شوک اخیر بازار ارز

دلار زیر 16 هزار تومان است. همتی، رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: شوک بازار ارز به دلیل شرایط کرونا طبیعی و گذرا و موقتی است. همین امروز در سامانه نیما قیمت دلار زیر ۱۶ هزار تومان عرضه شده است.

جاماندگان سهام عدالت به زودی تعین تکلیف می شوند

تسنیم-رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که طرح جاماندگان از سهام عدالت بزودی به صحن علنی مجلس ارائه می‌شود گفت: حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر برگه سهام عدالت را دریافت نموده اند، اما نام آن‌ها در سامانه نیست.محمد رضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم از ارائه طرحی در صحن علنی مجلس خبر داد که براساس آن وضعیت جاماندگان از سهام عدالت تعیین تکلیف خواهد شد.

استمرار روند افزایشی قیمت مرغ در بازار

باشگاه خبرنگاران- عضو اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: امروز قیمت هر کیلو مرغ زنده ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان و مرغ گرم ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان است. عظیم حجت عضو هیئت مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی ، از استمرار روند افزایش قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز متوسط نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی‌ها ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت