یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

برخورداری مسکن مهر از خدمات اولیه تا پایان امسال

عبدالله سرتیپ زادی نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر با بیان اینکه همه واحدهای مسکن مهر تا پایان امسال دارای خدمات اولیه آب، برق و فاضلاب خواهند شد، گفت: تکمیل خدمات پایدار زیرساختی علاوه بر ۱۱ هزار میلیارد تومان منابع مالی، به سه تا چهار سال زمان نیاز دارد. اعلام وزیر راه و شهرسازی مبنی بر اتمام پروژه‌های مسکن مهر تا پایان امسال و تحویل واحدها به متقاضیان‌ در مرحله اجرای‌ عملیات ساختمان، تکمیل و تحویل واحدها محقق خواهد شد. اما در بحث تامین خدمات زیر ساختی نمی‌توان پایان آن را اعلام کرد.

شماره حساب ۹۰ هزار مشمول بیمه بیکاری اشتباه بود

مهدی شکوری مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: وظیفه سازمان تأمین اجتماعی این بود که افراد مشمول بیمه بیکار را شناسایی کند و لیست نهایی آن‌ها را به سازمان برنامه و بودجه ارائه دهد که در نهایت لیست به خزانه‌داری کل کشور داده شد تا واریز صورت گیرد. این سازمان فقط وظیفه پالایش متقاضیانی را که در سامانه بیمه بیکاری وزارت کار ثبت نام کردند، بر عهده دارد. سازمان تأمین اجتماعی باید بررسی کند که چه افرادی مشمول بیمه بیکاری هستند و چه افرادی مشمول نیستند. از افرادی که مشمول دریافت بیمه بیکاری هستند، شماره حساب و شماره شبا دریافت شده است. از آن ۹۰ هزار نفری که شماره حساب اشتباه داده بودند، حدود ۷۰ هزار نفر شماره حسابشان اصلاح شد. تا هفته‌ آینده لیست این افراد را برای واریز بیمه بیکاری ارسال خواهیم کرد

هر شانه ۱۹ هزار و ۸۰۰ تومان

تخم مرغ توسط ستاد تنظیم بازار قیمت گذاری شد و به منظور جلوگیری از گران فروشی قیمت هر شانه تخم مرغ درب مرغداری ۹۵۰۰ تومان تعیین شد.بر این اساس قیمت هر شانه تخم مرغ در سطح خرده فروشی زیر ۲۰ هزار تومان تعیین شده است.قیمت هر شانه تخم مرغ یک کیلو و ۸۰۰ گرمی، ۱۹ هزار و ۸۰۰ تومان تعیین شده است.

کمبود عرضه، بازار برنج خارجی را ملتهب کرد
مسیح کشاورز، دبیر انجمن واردکنندگان برنج هشدار داد: افزایش ۲ برابری قیمت برنج خارجی در بازار و کاهش قدرت خرید خانوار منجر به حذف این محصول از سفره خانوار شده است. هم اکنون ۵۰۰ تن برنج در بنادر رسوب کرده است که با ترخیص آن‌ها تا حدودی بازار متعادل می‌شود.

تمدید مهلت واریز پیش پرداخت محصولات سایپا
معاون بازاریابی و فروش سایپا اعلام کرد: مهلت تعیین شده برای واریز مبلغ علی‌الحساب طرح پیش‌فروش یکساله محصولات سایپا تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۳۱ خردادماه تمدید شد.

جزئیات یارانه موالید 99 اعلام شد
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه پرداخت یارانه موالید جدید مشروط به شناسایی وزارت رفاه شده است، افزود: در صورت موجود بودن منابع پرداخت توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها صورت می‌گیرد.

استفتاء بورسی
آیت ا… سید موسی شبیری زنجانی در پاسخ به استفتایی مبنی بر اینکه سهام شرکتی را خریداری کرده‌ام و اکنون فهمیدم که برخی از معامله های آن حرام است و طبعا بخشی از اموال آن شرکت حرام است، از طرفی اگر بخواهم خمس مال مخلوط به حرام را صدقه بدهم، اطمینان دارم که بلافاصله اموال شرکت مخلوط به حرام می‌شود، وظیفه من را بیان بفرمایید؟ تصریح کرده است: مومنان در چنین مواردی مجاز هستند یک پنجم مال حلال مخلوط به حرام را هنگام فروش به فقیر پرداخت کنند، البته اگر علم به وجود حرام ندارند وظیفه ای ندارند.

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت