یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳

اخبار کوتاه

* از زمان اجرای طرح تحول زمین شناسی و اکتشافات ذخایر معدنی استان در مهر امسال تاکنون 15 هزار نمونه از مناطق تحت پیمایش در خوسف، بیرجند،
سربیشه و درمیان گرفته شده است.

 * مدیر نمایندگی ستاد دیه گفت: 50 زندانی جرائم غیرعمد خراسان جنوبی با همت خیران و ستاد دیه در دهه فجر به آغوش خانواده برمی‌گردند.

*مدیر کمیته امداد فردوس گفت: 12 پروژه کارفرمایی و اشتغالزایی با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید

* همزمان با سومین روز دهه فجر 19 طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار 14 میلیارد و 554 میلیون تومان در بخش میاندشت درمیان افتتاح شد.

* سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست از نوسازی ناوگان موتوری این اداره کل خبر داد و گفت: در این مرحله 36 دستگاه موتورسیکلت به محیط‌بانان خراسان جنوبی اختصاص یافت.

* معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند گفت : 400 برنامه دهه فجر در دانشگاه‌های خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود که از این تعداد 300 برنامه در دانشگاه بیرجند برگزار خواهد شد.

*  مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی گفت: 40 هزار تن نهاده دامی در سال جاری برای دام عشایر استان به‌صورت آزاد و یارانه‌ای توزیع شده‌ است.

* درخت بنه کهنسال بادامک قاینات با 600 سال سن در فهرست میراث طبیعی کشور به ثبت رسید

* از 115 پروژه شهرستان خوسف که افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود، اعتبار بیش از 97 درصد مربوط به سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی است

* مراسم مهمانی لاله ها، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا در شهرستان های خراسان جنوبی، همزمان با سراسر کشور و با رعایت دستور العمل های  بهداشتی برگزار شد.

* در کمیته استانی بند الف تبصره 18 قانون بودجه، 59 طرح اشتغالزا در بخش های صنعت، معدن و صنایع دستی استان به تصویب رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهروزی فر – پرده اول؛ با مهر تأیید نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تمامی وزرای

بیشتر

چند روز پیش از خیابان حکیم نزاری رد می شدم از ابتدای خیابان درگیر یک

بیشتر

محمدی – مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از آغاز طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت