یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

اخبار سیاسی

ربیعی: برخی نگذاشتند عملکرد 8 ساله دولت دیده شود

سخنگوی دولت با بیان اینکه دولت با بی‌طرفی کامل فقط به دنبال انتخاباتی شایسته ایران و حداکثری است، گفت: عملکرد 8 ساله دولت قابل دفاع است و متاسفانه برخی‌ها نگذاشتند این عملکرد دیده شود اما تاریخ در این خصوص قضاوت خواهدکرد. ربیعی افزود: در این دوران 8 ساله هم شاهد حضور ترامپ و فشارهای داخلی بودیم و هم در دوران فراگیری کرونا قرار داریم.

ضرغامی: آمده ام تا بمانم

عزت ا… ضرغامی از فعالان سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که آیا به نفع ابراهیم رئیسی، دیگر داوطلب اصولگرای انتخابات ریاست جمهوری از صحنه رقابت‌ها کناره گیری خواهد کرد؟ اظهار کرد: ضرغامی آمده است تا بماند و دیگران خود را با ضرغامی باید تطبیق دهند.

احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور شود چیزی از نظام نمی‌ماند

وزیر کشور دولت اصلاحات گفت: اگر کسی مانند احمدی‌نژاد بخواهد مجددا برای 8 سال بیاید و همین وضعیت ادامه پیدا کند چیزی از جمهوری اسلامی باقی نمی‌ماند . موسوی لاری افزود: اگر فضای فعلی با قهر مردم با صندوق‌های رأی که از اسفند 98 تاکنون به وجود آمده، ادامه پیدا کند، موفقیت اصلاح‌طلبان چندان در دسترس نیست.

حقیقت پور: لاریجانی هیچ لیستی از کابینه منتشر نکرده است

حقیقت پور فعال اصولگرا نزدیک به لاریجانی در ارتباط با لیست منتشره از کابینه ای منتسب به لاریجانی، اظهار کرد: ایشان روز چهارشنبه تصمیم گرفت که برای انتخابات ثبت نام کند؛ چه طور می تواند با این سرعت کابینه اش را معرفی کند؟

نقوی حسینی: جلیلی تا روز آخرانتخابات حضور دارد

نقوی حسینی فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به اینکه تصمیمی برای کنارگیری جلیلی گرفته شده است؟ گفت: خیر، امکان دارد جلیلی تا روز آخر در صحنه انتخابات بماند، شاید هم رئیسی کنار برود.

دولت روحانی کشور را عقب انداخت

چمران نائب رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: دولت دوازدهم کشور را عقب انداخت. مردم با وعده های آن ها آشنا هستند و کارنامه این جریان خودش گویای همه چیز است و نتیجه آن وضعیت فعلی مردم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت