یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

اخبار سیاسی

قالیباف: به جای استفاده از نیروی داخلی به دشمن التماس می کنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات اقتصادی موجود به دلیل سوء مدیریت، ناکارآمدی و نگاه برخی از مدیران به خارج از کشور است.قالیباف افزود: امروز در اقتصاد ما نیز چنین افکاری حاکم است و به جای اینکه از نیروهای داخلی خود بهره ببریم به خارجی‌ها و دشمنان خود التماس می‌کنیم . خداوند پیشرفت و پس رفت همه چیز را به خودمان سپرده است.

احمدی نژاد: مبلغ یارانه باید 2.5 میلیون تومان باشد

رئیس جمهوری سابق کشور گفت: اگر هدفمندی یارانه‌ها 100 درصد اجرا می‌شد با قیمت‌های امروز 2.5 میلیون تومان در ماه به هر ایرانی می‌رسید. احمدی نژاد افزود: زمانی که  ما می‌خواستیم هدفمندی را کامل اجرا کنیم،  به ما اجازه ندادند. تازه همین را هم با ضرب و زور اجرا کردیم. فقط 20 درصد اجازه دادند تا این این قانون هدفمندی یارانه ها  اجرایی شود.

هشدار سردار قاآنی به آمریکا و اسرائیل دیوار اطراف اسرائیل را خراب خواهیم کرد

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه هر روز نظام اسلامی به جلوتر پیش می‌رود، گفت: اسرائیل امروز به دور خودش دیوار می‌کشد و مطمئن باشد که ما آن دیوار را هم خراب خواهیم کرد. سردار قاآنی افزود: گفته ایم استخوان‌های آمریکای جنایتکار را می‌شکنیم و صدای شکستن آن به موقع به گوش خواهد رسید.

اصولگرایان به دنبال سرکوب و فیلتر هستند 

صادق خرازی دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: نسبت اصولگرایان با سبک زندگی مردم چیست؟ فقط می خواهند مردم را سرکوب کنند و بگویند آن طور که می خواهیم باید زندگی کنید؟ رابطه شان با دنیای آزاد و شبکه های اجتماعی چیست؟ فقط به دنبال بستن فضا و فیلتر در شبکه های اجتماعی هستند؟

رئیسجمهور بعدی با 20 میلیون رأی فکر نکند عقلش زیاد شده است

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: امیدوارم رئیس‌جمهور آینده عاقل، حکیم و مدبر باشد. نیاز نیست رئیس‌جمهور روزی 17 ساعت کار کند، پنج ساعت کار کند، اما حکیمانه تصمیم بگیرد و با 20 میلیون رای فکر نکند عقلش زیاد شده است. باهنر افزود: 15 سال است که رهبری می‌گوید اقتصاد مقاومتی اما کسی توجه نمی‌کند در هیچ مجلسی ده نفر پیدا نشده و نمی‌شود که منافع ملی را به سایر منافع ترجیح دهد.

اگر مشارکت حداقلی باشد نظامیها پیروز انتخابات میشوند

فعال اصلاح طلب گفت: اگر مشارکت حداقلی باشد نظامی‌ها حتما پیروز انتخابات خواهند بود اما اگر مشارکت حداکثری باشد شانسی برای نظامیان وجود ندارد. آزاد ارمکی افزود:اگر انتخابات دو گانه شود مردم لجبازی‌هایشان را نشان می‌دهند و به آن کسی که حاکمیت روی خوشی به آنها نشان نمی‌دهد رأی می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت