یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

اخبار سیاسی

نیکزاد: دولت سیزدهم پارتی ِ بی‌پارتی‌ها است

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه “باید اصل پارتی برداشته شود” گفت: دولت سیزدهم خود را پارتیِ بی‌پارتی‌ها می‌داند. نیکزاد با با بیان اینکه مردم از تبعیض و فساد گله‌مند هستند تصریح کرد: دولت سیزدهم دولت مردمی است و خود را پارتی بی‌پارتی‌ها می‌داند و ما در مجلس آماده‌ایم تا گره‌ای از گره‌های شهرستان‌های تفت و میبد و استان یزد باز شود.

در شرایط فعلی، راهی نداریم جز سهمیه بندی و کوپن

فعال اصلاح طلب درباره شرایط اقتصادی کشور گفت: مشکل اقتصادی و معیشتی ما الان در تاریخ چهل‌و‌اندی سال بعد از انقلاب بی‌سابقه است. ما هرگز تا این حد مشکل نداشته‌ایم. نبوی افزود: مراسم افطار دو سال قبل روحانی از من پرسید به نظر تو ما چه کار کنیم. گفتم هیچ راهی نداریم به‌جز رساندن حداقل نیازهای توده مردم با قیمت پایین و ثابت به دستشان. گفت منظورت همان سهمیه‌بندی و کوپن است؟ گفتم همان هم باشد من اشکالی نمی‌بینم و افتخار هم می‌کنم.

صبر مردم هم حدی دارد

سعیدی نماینده مجلس درباره توضیحات وزیر اقتصاد در جلسه با نمایندگان مجلس گفت: در بحث تثبیت قیمت ارز، تقویت پایه پولی، توضیحات کارشناسی ارائه دادند. طبیعتا اینها مسائلی نیست که به راحتی مرتفع شود اما طبیعتا صبر مردم هم حدی دارد و نمی‌توان برای صبر مردم، سقف تعیین نکرد. ما انتظار داریم برنامه هایی که آقای خاندوزی و دیگر مجموعه های اقتصادی از جمله بانک مرکزی و معاونت اقتصادی، وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت و … دارند موجب ثبات در حوزه های اقتصادی شود.

کرباسچی: بدترین انتخاب روحانی، وزیر کشور بود

کرباسچی دبیرکل سابق حزب کارگزاران سازندگی گفت: یکی از بدترین انتخاب‌های روحانی در دولت اول و دوم، وزارت کشور بود. برگزار کردن انتخابات جزو وظایف جاری وزارت کشور است و هیچ دولتی نمی‌تواند انتخابات را تعطیل کند. به عقیده من این وزارت در هر دو دولت روحانی عملکردی منفی داشت و من این موضوع را با خود وزیر کشور نیز مطرح کردم.

مرندی: ایران در موضوع برجام طلب غرامت کند

معاون بین‌الملل دانشگاه تهران در رابطه با تفاوت موضع ایران در مذاکرات در دولت سابق و دولت جدید گفت: برجام در دولت روحانی از روزی که امضا شد شکست خورد چون آمریکا و اوباما برجام را اجرا نکردند. مروی افزود: توقعات ایران کاملا منطقی است، اجرای کامل برجام و همچنین خسارت ایران باید کاملا جدی گرفته شود. ایران در موضوع برجام حتما باید طلب غرامت کند ولی قدرت رسانه‌ای غرب و تاثیرگذاری بر قشر غرب‌گرای ایران بسیار زیاد است و طبیعتا این طیف در جبهه آمریکا قرار می‌گیرند. وی گفت: سیاست امروز دولت در قبال برجام سیاستی منطقی است؛ برجام ضعف‌های بزرگی دارد ولی ظرفیت های بزرگی نیز در خود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت