یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

اخبار سیاسی

وزیر کشور: انتخاب استانداران نظامی به درخواست نخبگان صورت گرفت

وحیدی وزیر کشور گفت: انتخاب استانداران نظامی به درخواست مردم، نخبگان و نمایندگان استان‌ها در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت. وی افزود: به رغم درخواست‌های زیاد در این زمینه، ما به تعداد کمی از درخواست‌ها عمل کردیم و انتخاب استانداران نظامی در حداقل ممکن صورت گرفت.

مسئولان به جای نمک پاشیدن به زخم مردم، همدردی کنند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید در رفتار و گفتار خود دقت کنند و به جای نمک پاشیدن بر زخم مردم با آنان همدردی کنند. روح الامینی در جلسه علنی مجلس طی تذکری شفاهی اظهار داشت: ما مسئولان در شرایط فعلی کشور باید در رفتار و گفتار خود دقت بیشتری داشته باشیم و به جای نمک بر زخم مردم پاشیدن، باید با آنان همدردی کنیم.

ادعای یک نماینده: یارانه 100 هزار تومان می‌شود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با حضور در جمع خبرنگاران جزئیات لایحه دولت درخصوص اصلاح ارز ترجیحی را تشریح کرد. محسن زنگنه افزود: در قسمت دوم لایحه دولت، درخواست شده تا 27 هزار میلیارد تومان به دولت مجوز دهیم که از محل‌های دیگر صرف اعطای یارانه به مردم کند. این یارانه بر اساس محاسبات انجام شده حدود صد هزار تومان است که برای دهک‌های پایین‌تر جامعه بالاتر است.

دولت آقای رئیسی برنامه ندارد

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: بی‌برنامگی آقای رئیسی و نداشتن راهکار از زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری مشهود بود و این شرایط به وجود آمده برای من غیرقابل پیش‌بینی نبود. نوری افزود: این بی‌برنامگی حتی در ایام ارائه برنامه وزرای پیشنهادی به چشم آمد. دولت هنوز به سوالات اساسی ما پاسخ درستی نداده است. ما سوال داریم که برای کسری بودجه چه می‌خواهند بکنند؟ یا تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها چگونه انجام خواهد شد؟ از طرفی، در موضوعاتی مثل FATF و برجام هم عملکرد روشنی که نشان دهد دولت می‌خواهد ابتکار عمل را به دست بگیرد، نمی‌بینیم.

هر زمان رهبری مصلحت بدانند لاریجانی آماده به کار است

یوسفیان ملا فعال اصولگرا درباره زندگی سیاسی علی لاریجانی گفت ایشان مشاور رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است و آماده اند هر وقت اتفاق یا کاری ایجاد شود خودشان را عرضه کنند. ایشان نه محکومیت کیفری دارند و نه مشکلی دارند و مشاور اولین مقام کشوری یعنی رهبری هستند یعنی پُست و جایگاه ایشان بسیار خوب است و هر زمان رهبری مصلحت بدانند ایشان آماده اند که کار کنند و نیازی به تشکیل گروه ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت