یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

اخبار سیاسی

واکسیناسیون از بهمن ماه در کشور آغاز میشود

رئیس جمهوری با بیان اینکه واکسیناسیون در کشور بهمن ماه آغاز می‌شود، گفت: تا رسیدن واکسن داخلی استفاده از واکسن خارجی یک ضرورت است. روحانی با اشاره به اینکه سه واکسن برکت، رازی و پاستور، واکسن‌های داخلی است که سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، ابراز امیدواری کرد برخی از این‌ها در فصل بهار و برخی در فصل تابستان به دست ما برسد.

 بودجه دولت از جیب مردم برداشته میشود

رئیس مجلس گفت: افزایش تورم حاصل از بودجه دولت نشان دهنده دست کردن در جیب مردم است و اگر یک کارگر همه عمرش پول جمع کند و غذایی نخورد، آرزوی مسکن دار شدنش هیچ وقت محقق نخواهد شد. قالیباف افزود: ما با رویکرد توانمندسازی و با توجه به تولید و اشتغال جلو می‌رویم. چقدر ارز از صندوق توسعه به درخواست دولت داده شد؟ و چقدر از لایحه بودجه کمک شد؟ مشکل کشور درآمد نیست، بلکه هزینه‌هاست.

اصولگرایان از سید حسن خمینی برای کاندیداتوری در انتخابات 1400 دعوت کردهاند

فعال سیاسی اصلاح طلب، در رابطه با کاندیداتوری سید حسن خمینی در انتخابات 1400 گفت: گروه‌های زیادی دوست دارند سید حسن خمینی کاندیدای آنها باشد؛ اصولگرایان از او دعوت کرده اند اما نپذیرفته است. جواد امام افزود: اصلاح طلبان هم به او پیشنهاد داده اند اما هنوز عزم جدی برای حضور در انتخابات را ندارد.

ضرغامی: بگذارید مردم زندگی کنند

عضو شورای عالی فرهنگی انقلاب در واکنش به خبر احضار وزیر ارتباطات به دادگاه به دلیل عدم فیلتر اینستاگرام  در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: خوب یا بد مردم با اینستاگرام زندگی می کنند. اگر نتوانستیم سرویس مشابه راه اندازی کنیم، با کاهش پهنای باند، مردم را ناراضی نکنیم. بزرگترین بازار خرید و فروش مجازی ایران در اینستاگرام است، بگذارید مردم  زندگی کنند.

نتیجه انتخابات 92 برآیند پاسخ عمومی به ردصلاحیت هاشمی بود

حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور در توییت خود نوشت: در سال 92 اصلاح طلبان و اصول گرایان در بستر روانی و سیاسی ناشی از عدم احراز صلاحیت مرحوم هاشمی به رقابت پرداختند و نتیجه انتخابات هم برآیند پاسخ عمومی به این تصمیم شورای نگهبان بود. روحانی هم مانند هاشمی نه اصول گراست و نه اصلاح طلب. البته رحم اجاره‌ای مشکل عقیم بودن را حل نمی‌کند.

قوا نباید در اختیارات یکدیگر مداخله کنند

سخنگوی شورای نگهبان گفت: هرکدام از قوا وظایف و اختیاراتی دارند که قوه دیگر نباید در آن دخالت کند تا تداخلی پیش نیاید که منجر به بروز نگرانی شود. کدخدایی افزود: بهتر است مباحث در حوزه‌های کارشناسی، توسط کارشناسان سه قوه مورد بررسی قرار گیرد تا نهایتا اگر موضوعی مورد اختلاف بود از ابزار‌های قانونی برای حل آن استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت