دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳

اخبار سیاسی

روز انتخابات، روز ملت ایران و تعیین سرنوشت است

حضرت آیت ‌ا… خامنه‌ای در سخنانی روز انتخابات را روز ملت ایران خواندند و گفتند: امروز میدان‌دار و صحنه‌گردان اصلی مردم هستند که با رأی خود سرنوشت و تکلیف کلی و اساسی کشور را برای سال های بعد معین می‌کنند بنابراین امروز متعلق به مردم است. ایشان رأی تک‌تک مردم را دارای اهمیت دانستند و گفتند: هیچ‌کس نگوید با یک رأی من اتفاقی نمی‌افتد، زیرا همین تک‌رأی‌ها است که آراء میلیونی ملت را تشکیل می‌دهد.

واعظی: موضوعات مهم بین‌المللی پس از انتخابات حل می‌شود

واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری تاکید کرد: مذاکرات وین نتایج خوبی داشته است و این مذاکرات به خوبی در حال انجام است. بعد از انتخابات موضوعات مهم بین‌المللی حل خواهد شد و مردم آینده بهتری از نظر رفاه و اداره کشور خواهند داشت.

لاریجانی : نظراتمان را به دولت سیزدهم انتقال می‌دهیم

مشاور مقام معظم رهبری با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات بسیار پرشور خواهد بود، گفت: قهر ‌با انتخابات معنی ندارد. لاریجانی افزود: مصالح کشور مربوط به خودمان است پس قهر کردن با خودمان معنی ندارد باید نگاه ایجابی، مثبت و سازنده، اصلاحی و راه حل داشت تا مشکلات را رفع کنیم مانند بیماری که عضوی از بدنش بیمار است و ناامید است. وی افزود:نظراتمان را به دولت سیزدهم انتقال می‌دهیم.

مشارکت مردم در انتخابات به مفهوم رضایت از همه امور نیست

کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: مشارکت مردم در انتخابات به مفهوم رضایت از همه امور نیست. بی تفاوتی نسبت به نهاد انتخابات بر مشکلات کشور خواهد افزود. مطالبه‌گری و کنش‌گری سیاسی حزب مردم‌سالاری قطعا پس از انتخابات بیشتر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهروزی فر – پرده اول؛ با مهر تأیید نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تمامی وزرای

بیشتر

چند روز پیش از خیابان حکیم نزاری رد می شدم از ابتدای خیابان درگیر یک

بیشتر

محمدی – مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از آغاز طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت