شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳

اخبار سیاسی

رهبر معظم انقلاب:در احراز صلاحیت‌ها به برخی جفا شد؛ مسئولان جبران کنند

رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیاناتی به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) گفتند: در جریان عدم احراز صلاحیت به برخی کسانی که صلاحیتشان احراز نشد جفا شد. به خودشان و خانواده‌هایشان نسبت‌هایی داده شد که معلوم شد خلاف است. فضای مجازی بدون هیچ قید و بندی این مسایل را منتشر کردند. مطالبه من این است که دستگاه‌های مسئول جبران کنند. گزارش‌های خلاف واقع بود. همچنین پس از اولین مناظرات انتخابات ریاست جمهوری در صفحه اینستاگرام ایشان در پستی نوشت: هر وقتی نامزدها در مناظرات تلویزیونی روش اهانت و توهین و تهمت و تخریب طرف مقابل و ترساندن مردم از رقیب را دنبال کردند، کشور به نحوی ضرر کرد.

رئیسی: در جایگاه قدرتمندی هستمبه دنبال قدرت بیشتر نیستم

رئیسی گفت: خانواده ام اشک ریختند که وارد عرصه انتخابات نشو، ولی به آنان گفتم تکلیف من چیز دیگری است. عدم حضور در عرصه را راحت طلبی می‌دانم. این نامزد انتخابات با بیان اینکه با حرف و متلک مطلقا جا نمی خورم، بیان کرد: من در جایگاه قدرتمندی هستم و به دنبال قدرت بیشتر نیستم و برای حل مشکلات مردم وارد عرصه شدم.

صالحی: مناظره نه میدان مبارزه گلادیاتورهاست و نه جای نقاشی مار و تزویر عوام

صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره مناظره های انتخاباتی گفت: مناظره نه میدان مبارزه گلادیاتورهاست و نه جای نقاشی مار و تزویر عوام! وقتی که هر چهار سال یک‌بار قاب سیما را برای گفت‌وگو و مناظره می‌گشاییم، نابلدی و هول‌زدگی و بداخلاقی دور از انتظار نیست.

ما می‌گوییم می‌شود، آقای همتی می‌گوید نمی‌شود

جلیلی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: از صداقت آقای همتی خوشم آمد که در مناظره گفتند خیلی از مواردی که نامزدهای دیگر می‌گویند، امکان‌پذیر نیست و نمی‌شود. بر همین مبنا من از ایشان درخواست کردم در محضر مردم مناظره کنیم.

ذوالنوری: هیچ اصولگرایی مخالف برجام نیست

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: برای آنکه آمریکا به برجام برگشته و ما از چاله به چاه نیفتیم، باید شرط هایی بگذاریم و تضمین هایی قرار دهیم. ذوالنوری افزود: وا… من هیچ فرد و مسئول اصولگرایی را نمی شناسم که مخالف اجرای برجام و رفع تحریم ها باشد اما باید شرط ها و تضمین هایی را قرار دهیم.

برای دولت فرصت پاسخگویی در نظر گرفته شود

واعظی در نامه ای به وزیر کشور بر ضرورت تعیین وقتی مناسب در برنامه مناظره دوم نامزدها در رسانه ملی برای پاسخگویی به اتهامات مطرح شده از سوی برخی نامزدها علیه دولت در نخستین مناظره زنده تلویزیونی، تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دادرس مقدم – صبح پنج شنبه بود که یکی از شهروندان عزیز طی تماس تلفنی

بیشتر

سلام و وقت بخیر. مسئله بی‌آبی و کم آّبی در همه‌ جای ایران باعث مشکلات

بیشتر

محمدی-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی گفت: ۲ هزار و ۲۲۷ مورد اشتغال امسال

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت