شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

اخبار سیاسی روز سه شنبه 14 بهمن ماه

قالیباف: اگر بخواهند با یک جمله و عکس امام را تعریف کنند، ظلم است

رئیس‌مجلس شورای اسلامی گفت: امام منطق و راه و روشی داشت، امام بزرگوار باور به سنت الهی و مردم باوری داشت، امروز اگر کسانی بخواهند با چند جمله و چند عکس از امام تعریف و تمجید کنند و آن را در عبارت ها خلاصه کنند ظلم به امام و مکتب آن کرده اند. قالیباف افزود: اگر ما امروز در اداره کشور با چالش‌های زیادی مواجه هستیم و در زندگی مردم کم و کاستی‌هایی وجود دارد و مردم آن ها را تحمل می‌کنند به این جهت است که از مسیر امام و راه امام فاصله گرفته‌ایم.

سیدحسن خمینی: اداره کشور در دوران فشار ترامپ ستودنی بود

سید حسن خمینی با اشاره به اینکه اداره کشور در دوران فشار ترامپ ستودنی بود، گفت: هیچ عاملی نباید عزم دولت را در عبور از موانع مانع شود. وی افزود: هر کسی دلسوز کشور است این را می داند که هیچ چیزی در حال حاضر مثل مشکل معیشت مردم، گرانی، بیکاری و فقر نمی تواند به سستی پایه های نظام منجر شود. برای اینکه بزرگترین شاهد پیروزی انقلاب، کارآمدی نظام است.

احمدی‌نژاد: امام از این شرایط اصلا راضی نیست

احمدی‌نژاد گفت: امام آمد و به ما یاد داد که همه چیز متعلق به ملت است، به خصوص امروز که کشور ما در شرایط سختی به سر می برد و من یقین دارم که امام از این شرایط اصلا راضی نیست. وی افزود: راه حل، برای تمامی مشکلات بازگشت به حقیقت انقلاب است حقیقت انقلابی که تک تک انسان ها فارغ از نژاد، طبقه اجتماعی و مذهب محترم هستند.

توکلی: برخی از نمایندگان رفاه طلب و مال دوست هستند

توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه برخی نمایندگان رفاه طلب و مال دوست اند، گفت: خیلی از نمایندگانی که به نام اصولگرا و اصلاح طلب وارد مجلس می شوند، به کام خود عمل می کنند به جای اینکه حامی افکار باشند، حاوی امیال اند.

می‌شود FATF، رابطه با آمریکا و نظارت بر انتخابات را به همه‌پرسی گذاشت

علی مطهری با اشاره به اینکه FATF و رابطه با آمریکا را می توان به همه پرسی گذاشت،گفت: این موضوع هم می‌تواند به رأى مردم گذاشته شود که آیا نظارت شورای نگهبان بر انتخابات، صرفاً شامل مسائل مالی و اخلاقی نامزدها است یا شامل انتقاد و اظهارنظر هم می‌شود؟

یک جو عقل برای نیامدن در انتخابات کافی است

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با اشاره به اینکه یک جو عقل برای نیامدن در انتخابات کافی است، گفت: معتقدم یک نهضت نیامدن در انتخابات راه بیفتد و بایستی با عقلانیت و خویشتنداری زمینه توفیق جبهه انقلاب را فراهم کنیم. زاکانی افزود: انتخابات 1400 رقابت دو جریان تحول‌خواه و توسعه نما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت