یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳

ابطحی: الان وقت مذاکره با ترامپ نیست

عضو مجمع روحانیون مبارز می گوید: هم اکنون وقت مذاکره با آمریکا و فردی مانند «ترامپ» نیست. تجربه ترامپ نشان می‌دهد که به دنبال گرفتن انتقام از ایران است و نیت مذاکره ندارد.  محمدعلی ابطحی، افزود : باور من این است که آمریکایی‌ها دوست ندارند ایران در یک فضای «آرامش» به سر ببرد. ایجاد یک فضای بحرانی در کشور فقط از جانب داخلی‌ها شکل نمی‌گیرد و عوامل خارجی نیز دست دارد. وی افزود: این یک روند سیاسی است که در جهان از آن استفاده می‌کنند؛ برای مثال زمانی که آقای احمدی نژاد از قدرت کنار رفت، نتانیاهو اعلام کرد که امروز روز عزای من است! زیرا وی از بحرانی که احمدی نژاد برای دولت او ایجاد می‌کرد، بهره سیاسی می‌گرفت.

کنایه ‏سخنگوی دولت به احمدینژاد

علی ربیعی سخنگوی دولت با انتشار یک دلنوشته با کنایه به احمدی‌نژاد گفت: انگار نه انگار میلیاردها دلار پول ما را در کشورهای خارجی بی صاحب رها کرده اند. یک روز علیه غرب می شورند و تنها راه نجات را کار با جهان منهای غرب می دانند و روز دیگر! دیگی که برای من نمی جوشد، کله…بجوشد!

زاکانی : مثال خوئینیها درصدد انتقام از نظام هستند 

علیرضا زاکانی نماینده قم در مجلس درباره حواشی‌ که نامه موسوی خوئینی‌ها در جامعه ایجاد کرده است، اظهار کرد: این افراد با ارکان نظام مخالف هستند و اقداماتی انجام می‌دهند تا بتوانند انتقام خود را بگیرند. وی ادامه داد: در این 41 سال و حتی قبل از آن در اصل انقلاب به ما ثابت شده است که چنین افرادی هستند و تمام تلاش شان را در رنگ‌های مختلف که اکنون یکی از ابعادش را در نامه موسوی خوئینی‌ها می‌توان مشاهده کرد انجام می دهند تا اصل اسلام و مکتب امام (ره) را تخریب کنند.

محمدعلی کامفیروزی تبرئه شد

رأی برائت محمد علی کامفیرزوی در شعبه اول دادگاه تجدید نظر استان فارس صادر شد.پرونده محمدعلی کامفیروزی که با اتهام توهین به مقام معظم رهبری در جریان رسیدگی بدوی منجر به صدور رأی غیرقطعی دو سال حبس شده بود، با تجدید نظر خواهی وی مجدد در دستور کار رسیدگی در دادگاه تجدیدنظر قرار گرفت.

احمدینژاد کاندیدای 1400 نمیشود

حسن بیادی، دبیرکل جمعیت آبادگران می‌گوید: احمدی نژاد با توجه به بحران اقتصادی کشور و وجود مشکل در بخش‌هایی از حاکمیت پا به عرصه انتخابات نخواهد گذاشت. وی افزود :
آقای احمدی‌نژاد با این آشفتگی سیاسی و اجتماعی علاقه‌ای به بازگشت به مدیریت کلان کشور در حوزه ریاست جمهوری را ندارد؛ زیرا شرایط کنونی کشور عادی نیست و نمی‌توان در این فضا توقعات و مطالبات مردمی را با وجود این باندهای مخرب محقق کرد.

معمایِ عارف در روزگار پساپارلمانی

خبر آنلاین نوشت: محمدرضا عارف مهره کلیدی روزهای خرداد 92 جناح چپ، این روزها به معمای 1400 تبدیل شده است و از هر گوشه‌ای زمزمه‌ای درباره پشت پرده سکوت عارفانه‌ این روزهایش به گوش می رسد و گویی قرار است رمزگشایی از این معما در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری عملیاتی شود.

احمدی نژاد جایی در میان  اصولگرایان  ندارد

ناظمی اردکانی در پاسخ به این سوال که اگر به هر دلیلی حضور آقای احمدی‌نژاد در انتخابات 1400 قطعی شود، کدام بخش از اصولگرایان با او همراهی خواهند کرد، ابراز داشت: او خودش را اصولگرا نمی‌داند و بارها نیز این موضع را اعلام کرده است، بنابراین بعید می‌دانم جریان‌های شناسنامه‌دار اصولگرا که در امتداد خط امام و رهبری و ولایت فقیه حرکت می‌کنند حمایتی از او کنند. وی افزود : بنده فکر نمی‌کنم ایشان از فرد دیگری برای کاندیداتوری انتخابات 1400 حمایت کند.

زیباکلام: رئیس جمهور بعد از روحانی، نماینده جریان تندرو است

صادق زیباکلام فعال اصلاح طلب در پیش بینی اش از چینش نامزدهای انتخاباتی 1400، گفت: ظاهرا انتخابات ریاست جمهوری آینده کشورمان به صورت رقابتی برگزار نشود. به نظر می‌رسد نامزد جریان تندرو که احتمالا از بین دو چهره «سعید جلیلی» و «محمود احمدی نژاد» باشد، به راحتی بتواند با درصد پایین مشارکت مردم، بر مسند قدرت بنشیند.

واکنش عراقیها به توهین آل سعود به آیت اسیستانی

اقدام توهین آمیز روزنامه سعودی الشرق‌الاوسط در انتشار کاریکاتوری توهین آمیز از آیت‌ا… سیستانی با واکنش تند مقامات عراقی مواجه شد. روزنامه سعودی «الشرق الاوسط» چاپ لندن روز جمعه اقدام به انتشار کاریکاتوری موهن از آیت‌ا… سیستانی کرده است.

درخواست ایران برای فعال شدن مکانیسم ماشه برجام

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید: نامه‌ای از وزیر خارجه ایران دریافت کرده که در آن ایران درخواست کرده است مکانیسم حل اختلاف که از آن به عنوان «مکانیسم ماشه» یاد می‌شود، فعال شود. ‏ایران می‌گوید اروپا به تعهدات خود در چهارچوب برجام وفادار نبوده‌اند و به همین دلیل خواستار به راه افتادن مکانیزم حل اختلاف شده است تا به شکایتش رسیدگی شود. به این ترتیب، طرفین 30 روز مهلت خواهند داشت تا اختلافات خود را حل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهروزی فر – پرده اول؛ با مهر تأیید نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تمامی وزرای

بیشتر

چند روز پیش از خیابان حکیم نزاری رد می شدم از ابتدای خیابان درگیر یک

بیشتر

محمدی – مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از آغاز طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت