یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳

آیت‌ ا… امینی دچار سیاست‌زدگی نشد

علی مطهری نماینده مردم در مجلس دهم گفت: کمتر علمایی حاضر می‌شوند تنازل کنند و به زبان مردم بنویسند و بگویند و عمدتا دچار تکلف در زبان و بیان هستند. اما آیت‌ا.. امینی از ساده‌نویسی و فارسی‌نویسی ابایی ندارد و اظهارفضل نمی‌کند؛ چراکه میزان تأثیر یک کار در جامعه برایش مهم است برخلاف دیگرانی که شاید جایگاه علمی‌ برایشان اولویت دارد که در این وجه هم شبیه شهید مطهری است. آیت‌الله امینی مانند شهید مطهری، صرفا به فقه و اصول نپرداخته و فلسفه را هم پای درس علامه طباطبایی پیگیری کرده و همدرس شهید مطهری و آیت‌ا.. منتظری بوده است.

احمدی‌نژاد تصمیمی برای شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ ندارد

حجت الاسلام بهمن شریف‌زاده روحانی نزدیک به احمدی‌نژاد گفت:ظاهرا برخی آقایان با این ادعاهایی که مطرح می‌کنند، بیشتر از خود آقای احمدی‌نژاد از مقاصد ایشان باخبر هستند. من نمی‌گویم آقای احمدی‌نژاد تصمیم بر نیامدن دارد، بلکه می‌گویم تا این لحظه هیچ تصمیمی برای این عرصه ندارد.شاید برخی نمایندگان بگویند که ما هوادار احمدی‌نژاد هستیم و حتی از او تعریف و تمجید هم کنند، خب هرکسی می‌تواند از یک نفر طرفداری کند یا اندیشه خود را با آن فرد نزدیک بداند، اما آن کسی که این‌ها خود را علاقمند یا طرفدار او معرفی می‌کنند، می‌گوید که این‌ها انتصابی به من ندارند.

وای به حال ملت و مجلس

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم می‌گوید: نمی‌شود که کسی را از حقوق اجتماعی و مدنی محروم کرد به خاطر اینکه ازدواج نکرده است. آقای دیگری هم گفته است در مجلس ختم روزانه قرآن صورت بگیرد، وای به حال ملت و مجلسی که می‌گوید در مجلس ختم روزانه قرآن خوانده شود و ازدواج اجباری شود. محمدتقی فاضل میبدی، در این‌باره گفت: «این پیشنهاد خلاف شرع و خلاف قانون است و هرکس که این پیشنهاد را داده در واقع خلاف قانون و شرع عمل کرده است. در اسلام هیچ چیز اجباری نداریم؛ از دینداری گرفته تا مقوله ازدواج که یک مسئله اختیاری است.»

من و بقیه نمایندگان را مرتب چک کنید
فریدون عباسی نماینده مجلس یازدهم بیان کرد: شخصا از وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه می‌خواهم به‌طور مرتب بنده و نمایندگان را چک کنند و حتی مکالمات‌مان را هم شنود کنند. من حتی حاضرم برای این مساله به این نهادها امضا دهم.

می‌دانستیم که رأی نمی‌آوریم
محمد قوچانی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی بیان کرد: به پای صندوق آوردن مردمی که اصلاح‌طلبان آنها را از صندوق ناامید کردند کار خیلی سختی است. فقط حلقه اتصال را با حاکمیت حفظ کردیم.

نسبت طبری با صادق لاریجانی مثل شریفی با قالیباف است
یاشار سلطانی، روزنامه‌نگاری که نخستین‌بار فساد «خانه‌های نجومی» در دوران شهرداری باقر قالیباف را افشا کرد، انتقاد کرده عیسی شریفی، قائم‌مقام شهردار تهران در دوران قالیباف یک‌سال زودتر از اکبر طبری بازداشت شده ولی از دادگاه او خبری نیست.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهروزی فر – پرده اول؛ با مهر تأیید نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تمامی وزرای

بیشتر

چند روز پیش از خیابان حکیم نزاری رد می شدم از ابتدای خیابان درگیر یک

بیشتر

محمدی – مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از آغاز طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت