خودت را بپذیر

زمانی را به فکر کردن در مورد توانمندیها و نقاط ضعف خود اختصاص دهید. به ناراحتی ها و شادی های خود توجه کنید و بدانید چه تاثیراتی بر شخصیت تان دارد از برخورد هیجانی با مسائل مختلف بپرهیزید و آرامش خود را حفظ کنید. همیشه و در همه موقعیت ها سعی کنید کنترل هیجانات داشته باشید و در این راستا تلاش لازم را انجام دهید. دیدگاه فلسفی خود را درباره وجود انسان گسترش دهید. دیدگاه فلسفی درباره معنویت و فلسفه وجودی کمک می کند تا در برخورد با مسائل مختلف خردمندانه رفتار کنید. به فعالیت و رفتارهای انسان دوستانه و خیرخواهانه نسب به دیگران توجه کنید.

روی راه حل ها تمرکز کن

زندگی نامه شخصی را بخوانید که به طرزی باورنکردنی ثروتمند و موفق است. نگاهی به کتاب ریچارد برانسون به نام «درنگ نکن، انجامش بده» بیندازید. این کتاب ها را امتحان کنید.
چرایی اهمیت ثروت اندوزی برای خودتان را یادداشت کنید. پس از اینکه آن را یادداشت کردید، پیوسته به این نوشته خود نگاه بیندازید. این نوشته می تواند یک بند ساده و کوتاه باشد ولی هر چه خاص تر، بهتر! افراد پولدار نسبت به موفقیت وسواس به خرج می دهند.برای آنچه که برایش تلاش می کنید و افرادی که آنها را دارا هستند، ارزش قائل باشید. «آنچه می خواهی را گرامی بدار.»به جای اینکه به افراد موفق دیگر حسادت ورزند، سپاسگزار آن ها هستند، چرا که آن ها برایشان الگویی در دستیابی به موفقیت می باشند. اِکِر توضیح می دهد که «سریع ترین و ساده ترین راه برای ثروت اندوزی این است که یاد بگیریم که افراد ثروتمند که استادان پول هستند، چگونه به بازی می پردازند.» به جز شغل عادی خود، ۳ منبع درآمد دیگر هم داشته باشید. فرصت هایی، بیشتر از آنچه فکر می کنید در انتظار شماست. این فرصت ها می تواند یک سرمایه گذاری باشد یا فرصت های کارآفرینانه. با مطالعه درباره راهبردهای سرمایه گذاری گوناگون شروع کنید و در کنار آن نگاهی هم به راه های خلاقانه برای پولسازی داشته باشید. با سلب آسایش از خودتان، به راحتی و آسایش برسید. به عمد تصمیماتی بگیرید که مایه سلب آسایش شما شود. تمرین کنید که از حوزه آسایش خود بیرون بیایید.

مهارت های زندگی برای مادران شاغل

بسیاری از مادران شاغل نسبت به سایر کارمندان موفق ترند. یاد بگیرید زمان تان را به درستی مدیریت کنید؛ به نحوی که بتوانید هم از عهده وظایف کاری تان برآیید و هم برای وقت گذراندن با فرزند و همسرتان زمان آزاد داشته باشید.مادر بودن یکی از بزرگترین هدایایی است که یک زن می تواند در طول زندگی اش دریافت دارد. هر چند، مادر شاغل بودن یک چالش واقعی است.هر روز انبوهی از وظایف و کارهای روزانه پیش روی تان قرار دارد و به ندرت، زمانی برای خودتان پیدا می کنید. همین امر موجب می شود ایمان به خودتان و مهارت های حرفه ای تان را از دست بدهید.شاید با قرار گرفتن در این موقعیت فکر کنید مسیر شغلی تان به انتهایش رسیده است. اما باور کنید، نه، بسیاری از مادران شاغل نسبت به سایر کارمندان موفق ترند. آنها همسران فوق العاده، مادران شگفت انگیز و کارمندان بی نقصی هستند.با داشتن تمام آن کارهای روزانه خانه و پروژه های بزرگ، فراموش کردن خودتان راحت است. فرزندتان اولویت شماست و برای درآمد داشتن هم نیاز به شغل دارید. ممکن است فکر کنید در حال حاضر مراقبت از خودتان خیلی مهم نیست.هر چقدر هم که سرتان شلوغ باشد، لازم است هر روز، زمانی را به خود خودتان اختصاص دهید. حتی اگر این زمان ۵ دقیقه هم باشد، شما به یک وقفه نیاز دارید. به صورت روزانه مواظب زیبایی و سلامتی خودتان باشید. مطمئنا می خواهید شوهر و فرزندتان به همسر و مادر زیبایشان ببالند. به همین دلیل است که همیشه سعی کنید بهترین نسخه از خودتان باشید.اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارند همه کارها را خودشان به تنهایی انجام دهند، پس قطعا نیاز دارید مهارت کار کردن به صورت تیمی را بیاموزید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت