۳۵ درصد مردم به زیر خط فقر رسیدند

مدیر کل دفترمطالعات اقتصادی مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه ۳۵ درصد مردم زیر خطر فقر هستند گفت: در دهک های یک تا ۳، مصرف کالری کاهش یافته و همچنین مصرف گوشت با کاهش زیادی مواجه و تبدیل به مصرف مرغ و تخم مرغ شده است.

حذف دفترچه‌های بیمه تا نیمه ۱۴۰۰

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران گفت: امیدواریم تا ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ بتوانیم حذف دفترچه های بیمه ها را در دستور کار قرار دهیم و موفق به اجرای الکترونیکی شدن مراحل نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در کشور باشیم.رضایی افزود: بیمه سلامت آمادگی دارد که برنامه نسخه پیچی الکترونیک را در مراکز سرپایی دولتی اجرایی کند

وام ازدواج ۱۰۰ میلیونی مشکل گشاست؟

فاتح کارشناس بانکی گفت: اگر سقف وام افزایش پیدا کرده و به ۱۰۰ میلیون تومان برسد، تعداد پرداخت به متقاضیان این وام کاهش پیدا می‌کند زیرا منابع بانک‌ها محدود است. وی افزود: در این وضعیت که منابع مالی بانک‌ها محدود نمی‌شود، افزایش وام ازدواج امری اشتباه است.

رمز دوم پویا امن‌تر شد

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا از اجرای طرح افزایش ضریب امنیت پیامک های رمز دوم پویا خبر داد و گفت: در این طرح ساختار و محتوای پیامک رمز دوم پویا در شبکه بانکی کشور یکسان سازی شده است. وی افزود: از این به بعد در پیامک رمز یک بار مصرف درخواست شده از سوی شهروندان، علت تراکنش، مبلغ تراکنش و رمز دوم پویا همزمان برای کاربر ارسال خواهد شد. رجبی تصریح کرد: کاربران با دقت در اطلاعات دریافت شده و تطبیق آن با تراکنش در حال انجام می توانند مطمئن شوند که تراکنش آنان واقعی است و هیچ مجرمی از اطلاعات حساب بانکی آنان در یک تراکنش مجرمانه استفاده نمی کند

در حال تولید مشترک واکسن کرونا
با یک کشور دیگر هستیم

رئیس انستیتو پاستور ایران با اشاره به جزئیات تامین واکسن از طریق سبد کووکس، تولید مشترک و تولید داخلی، گفت: در حال حاضر کارآزمایی بالینی فاز یک واکسنِ تولید مشترک با یکی از کشورها، تمام شده است و با نظارت انستیتو پاستور کارآزمایی بالینی فاز دوم در حال انجام است و در صورت اطمینان به ایمنی و کارایی واکسن، فاز سوم مطالعه بالینی که کم خطرترین فاز است، در ایران انجام خواهد شد.

قیمت تخم مرغ افزایش یافت
«فعلا» خبری از افزایش قیمت نان نیست

قبادی دبیر ستاد تنظیم بازار کشور گفت : این ستاد افزایش یک هزار و ۵۰۰ تومانی قیمت هر کیلو تخم مرغ را تصویب کرد بدین نحو که نرخ تخم مرغ درب مرغداری ۱۴ هزار تومان اعلام شد. وی افزود : هیچ افزایش قیمتی در اقلامی که کمک‌های دولتی دریافت می‌کنند، قابل قبول نیست و تغییر قیمت باید با اجازه سازمان حمایت و ستاد تنظیم بازار انجام شود. قبادی با بیان اینکه فعلا افزایش قیمت نان مطرح نیست، گفت: تولید کنندگان مواد شوینده مجوز افزایش دوباره قیمت ها را ندارند.

شرکت فایزر ۱۵ هزار دوز واکسن
به ایران هدیه داد

رییس سازمان هلال احمر کشور درباره واردات واکسن فایزر گفت: قرار است ۱۵ هزار دوز واکسن کرونا شرکت فایزر بصورت اهدایی به ایران داده شود. وی افزود: به دلیل شرایط خاص نگهداری این واکسن با هماهنگی وزارت بهداشت به زودی مراحل انتقال آن به کشور انجام خواهد شد. همتی گفت: در زمان رسیدن واکسن نحوه دریافت واکسن در رسانه‌ها اطلاع رسانی خواهد شد

توقف روند صعودی بازار املاک

شواهد قوی از کاهش قیمت مسکن در ماه ریزش بازارها، در گزارش رسمی تحولات معاملات املاک منعکس شد. اطلاعات نهایی از جزئیات معاملات مسکن ماه آذر، از کاهش یک درصدی میانگین قیمت نسبت به آبان حکایت دارد. این افت قیمت پس از یک سال روند صعودی بازار – بدون لحاظ فروردین شبه‌تعطیل- رخ داده است. قیمت در مناطقی از کشور بیش از ۵ درصد افت کرده است. این وضعیت شروع فرآیند تخلیه حباب قیمت در فاز پساجهش را نشان می‌دهد. فاز جدید از آبان – با فروکش کردن «انتظارات تورمی»- به‌صورت سقوط تورم ماهانه مسکن شکل گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


باران رحمت است و همه مردم استان دلخوش از این سخاوت آسمان اند اما غم

بیشتر

مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت