یادواره ای برای تنها خانواده سه شهید استان در فردوس

سربازی – یادواره سردار شهید محمد پارسا به عنوان اولین فرمانده سپاه فردوس و شهید شاخص سال این شهرستان با حضور مردم و مسئولان استانی و محلی برگزار شد. دو برادر دیگر سردار شهید محمد پارسا بنامهای عبدالرزاق و عبدالعلی نیز در دفاع مقدس به شهادت رسیدند و تنها خانواده ای است در استان که سه شهید تقدیم انقلاب کرده اند.
امام جمعه فردوس در این مراسم گفت: امروز باید شهداء و شخصیت های تاثیرگذار با زبان ساده و دست یافتنی به نسل جوان معرفی شوند.
حجت الاسلام شاکری تاکید کرد: باید به گونه ای کار کنیم که با جستجوی کلمه فردوس در فضای مجازی شهداء نمودار شوند.یکی از فرماندهان دفاع مقدس نیز گفت: امروز یاد و نام شهیدان در دنیای کفرزده از اکسیژن مهم تر است.سردار احمدی تصریح کرد: شهداء کسانی هستند که در کلام امام راحل در طراز پیامبران اولی العزم در قرآن تکریم شده اند و رهبری در یادمان شهدای شلمچه تاکید کردند: شلمچه جایی است که ملائک فوج فوج به اذن پروردگار به قتلگاه شهداء می آیند و پس از تبرک برمی گردند.
وی اضافه کردد امروز موتور محرکه مقاومت همین شهداء هستند که آمریکا و اسرائیل با تمام متحدانشان در مقابل رزمندگان فلسطینی مستاصل شده اند.احمدی با بیان اینکه دشمن تلاش می کند خدمات دولت را ناچیز و مشکلات را برجسته کند تاکید کرد: هر کس توانایی دارد باید وارد میدان جهاد تبیین و روشنگری شود و این کار در حقیقت بیعت با شهداست.در این مراسم از کتاب مردی شتابان از آن سوی شهر به نویسندگی حسن حسینی پور پیرامون زندگینامه و شخصیت شهید محمد پارسا رونمایی و از خانواده شهید و سایر شهدای پاسدار شهرستان فردوس تجلیل شد.همچنین در حاشیه این یادواره نمایشگاهی با ۹ غرفه پیرامون معرفی سردار شهید پارسا و فرهنگ شهید و شهادت بر پا شد و برخی تولید کنندگان به عرضه محصولات صنایع دستی پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سربازی – رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس در آئین تجلیل از خیرین مدرسه

بیشتر

دادرس مقدم – «همه ما برای بارش باران دعا می‌کنیم اما غافل از آنکه خدا به

بیشتر

یادم می آمد که مسئولان ما خوششان آمده بود که هر موضوعی پیش می آمد

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت