گاهی به نام یک پیرزن روستایی یا یک کودک، واردات انجام می‌شود

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه نابسامانی و عدم نظارت در صدور کارت‌های بازرگانی، زمینه سوء استفاده از ارز‌های تخصیصی برای واردات را فراهم می‌کند، تصریح کرد: گاهی می‌بینیم یا می‌شنویم که به نام یک پیرزن یا پیرمرد روستایی یا یک کودک، واردات انجام می‌شود که اصلا از این مساله حتی مطلع نیستند؛ این مساله هم عجیب است هم غیر قابل تحمل.

دفاع قاطع یک اصولگرا از چهره نظامی

اعتماد نوشت: منصور حقیقت‌پور فعال سیاسی اصولگرا گفت‌: حضور یکی از نظامیان خوشنام در انتخابات ریاست‌جمهوری نه تنها اشکال ندارد، بلکه خیلی هم خوب است. وی افزود : موج منفی‌ای که بعضا درباره گزینه‌های نظامی به راه می‌افتد در شرایطی است که نظامیان قرار نیست کودتا کنند و فقط برای خدمت به مردم خودشان را در معرض رای عمومی می‌گذارند.

اصولگرایان به دنبال سورپرایز انتخاباتی

یک عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری می‌گوید: به نظر می‌رسد اصولگرایان به دنبال چهره جدیدی برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ باشند. کریمی خاطر نشان کرد: اقبال مردم بیشتر به چهره‌های جدید است چون قبلی‌ها آزمایش خود را پس دادند و نیروی جدید است که اکنون می‌تواند کارایی داشته باشد.

ابطحی: برجام که بر باد رفت دولت
هم تدبیر دیگری نداشت

ابطحی فعال اصلاح طلب گفت : دولت روحانی در ابتدا سرمایه‌گذاری بسیار زیادی روی برجام انجام داد، اما این سرمایه‌گذاری در دولت دوازدهم بر باد رفت. وی می‌افزاید: یک دلیل دیگر عدم موفقیت دولت به داخل خود دولت بازمی‌گردد. نبود تدبیر و مدیریت کافی و نداشتن یک پشتوانه اجتماعی تاثیر مستقیمی بر ضعف دولت داشت. جریان اصلاحات پشتوانه بسیار قدرتمندی در جامعه به شمار می‌آید و با استفاده از این پشتوانه به کمک دولت رفت، اما متاسفانه بلافاصله پس از پیروزی در انتخابات، این پشتوانه دیگر به رسمیت شناخته نشد.

موسوی لارگانی: روسای قوا سفر می‌روند؛ روحانی مجلس هم نمی‌آید

عضو هیأت رئیسه مجلس با انتقاد از روحانی به دلیل عدم حضور در صحن علنی مجلس گفت: وقتی رؤسای قوا به استان‌های مختلف سفر می‌کنند چرا روحانی به مجلس نمی‌آید؟ موسوی‌لارگانی گفت:‌طبق قانون رئیس‌جمهور وقتی وزیر را به مجلس معرفی می‌کند باید در صحن حاضر شود. ولی او این کار را نکرد.

انتقاد تند یک اصلاح‌طلب از واعظی

اعتماد نوشت: جواد امام دبیرکل حزب مجمع ایثارگران خطاب به واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: متاسفانه امروز اصلاح طلبان هزینه حضور افرادی چون شما را در دولت مورد حمایتشان پرداخت می نمایند.

حق شناس: آدرس اشتباه به مردم ندهید

محمد جواد حق شناس، فعال اصلاح طلب با اشاره به اینکه ارزش پول ملی ما به طرز وحشتناکی پایین آمده است گفت: می‌خواستم به مسئولان بگویم که آدرس اشتباه به مردم ندهند، آدرس کاخ سفید نیست! ما باید آدرس این مشکلات را درون جامعه و خودمان بیاییم وی با بیان این پرسش که با مردم و امید آنها چکار می‌کنیم گفت: کسی نیست به شما مشورت دهد که چنین سخنانی را نگویید؟ امروزه ناامیدی بزرگترین اتفاق تلخی است که ممکن است رخ دهد و اگر از من بپرسید می‌‌گویم بزرگترین خطری که جامعه را تهدید می‌کند ناامیدی است.

تحلیل زیباکلام از مناظرات آمریکایی

زیباکلام گفت: نخستین مناظره انتخابات آمریکا، فضاحت نظام دموکراسی حاکم در غرب را آشکار کرد و پس از آن فریاد همین یک مناظره ترامپ- بایدن کافی است، لطفا جلوی مناظره‌های بعدی را بگیرید در سراسر آمریکا شنیده می شود و هدف آنها نشان‌دادن ورشکستگی نظام آمریکاست.

صحنه انتخابات ۱۴۰۰ غبارآلود است

رجائی فعال اصلاح طلب صحنه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را غبارآلود توصیف کرد و گفت:
پیش‌بینی نتیجه این انتخابات از هم اکنون سخت است ولی اگر اصولگرایان از حالا بخواهند دست خود را رو کنند بازنده میدان خواهند بود.

اصلاح طلبان ۲ کاندیدا معرفی کنند؛ یک رئیس جمهور یک معاون اول

محمدرضا خباز، عضو حزب اعتمادملی می‌گوید: اگر به دنبال موفقیت در انتخابات ۱۴۰۰ هستیم باید هرچه سریعتر یک کاندیدا به همراه برنامه اجرایی به مردم ارائه دهیم. نماینده پیشین مجلس می‌گوید: دیگر زمانی برای فکر کردن باقی نمانده و اصلاح طلبان باید هرچه زودتر با محوریت سیدمحمد خاتمی یک کاندیدای اصلی و همچنین یک معاون اول را برای انتخابات ۱۴۰۰ به مردم معرفی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – “اینُو نُونُون نَعنَیِی نَنِی اینُونِه”، سخت است خواندنش اما آنها که این چند

بیشتر

امین جم – فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

آدینه – نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: قصور

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت