کیفیت عالی،سرلوحه کار شرکت تعاونی مسکن ۰۴ بیرجند

محمدی – روز گذشته غلامرضا اشرفی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از پروژه های شرکت تعاونی مسکن ۰۴ بیرجند بازدید کرد.
به گزارش خبرنگار آوا، وی در این بازدید با توجه به حضور پررنگ و‌ فعال تعاونی مسکن ۰۴ بیرجند در حوزه ساخت و تحویل مسکن اقتصادی، از نقش موثر این تعاونی مسکن در خانه دار شدن تعداد بالای پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر نمود و‌ از نزدیک در جریان آخرین وضعیت و میزان پیشرفت پروژه قرار گرفت.
اشرفی افزود: داشتن برنامه‌ زمان بندی برای هدف گذاری های
مد نظر ، نظم کاری، دقت در ساخت مسکن با کیفیت عالی ، استفاده از مهندسان با تجربه و تراز اول ، سلامت کاری مدیران تعاونی، اجرای به موقع تعهدات اعضا از جمله دلایل استمرار موفقیت در سال های متمادی است.
رئیس اتاق تعاون استان خراسان جنوبی نیز در بازدید از پروژه ۷۲۰ واحدی فاز سوم و ‌پروژه ۴۸۸ واحدی فاز چهارم تعاونی مسکن ۰۴ بیرجند ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت ۷۰ درصدی فاز سه این تعاونی مسکن، بخش مسکن را پیشران ایجاد اشتغال در کشور دانست و از عملکرد کم نظیر شرکت تعاونی مسکن ۰۴ بیرجند در ساخت و ‌تحویل مسکن با کیفیت و ارزان قیمت ، آن هم در مدت زمان مقرر تقدیر نمود.
حسینی، نقش این شرکت تعاونی در کاهش تورم مسکن و اجاره ها در شهر بیرجند و ایجاد اشتغال برای همه رشته های شغلی مرتبط در این پروژه را موثر دانست و اظهار امیدواری کرد: مدیریت بسیار خوب مهندس طحان مدیرعامل پرتلاش و خلاق شرکت تعاونی و هیئت مدیره باعث تحقق شعار «تعاون سرانگشت گره گشای مشکلات اقتصادی کشور است» شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

درباره کاهش سن مصرف دخانیات و افزایش میزان آن در گروه نوجوانان بیش از این

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت