کنایه میرسلیم به قالیباف: کاندیدای ریاست مجلس نباید دنبال ریاست جمهوری باشد

کنایه میرسلیم به قالیباف: کاندیدای ریاست مجلس نباید دنبال ریاست جمهوری باشد

منتخب مردم تهران گفت: نامزد ریاست مجلس نباید هدفش ریاست جمهوری باشد و نخواهد مجلس را سکو قرار دهد، زیرا اصلاً بالاتر از مجلس نداریم و این تفکر اشتباهی است بین برخی نمایندگان که مجلس را سکو قرار می‌دهند تا به جایگاه دیگر برسند. سید مصطفی میرسلیم با بیان اینکه بین آنچه ما در ذهن مان از ریاست مجلس هست با واقعیت تفاوت وجود دارد، اظهار کرد: ما در مجلس، رئیس نداریم بلکه سخنگو داریم، تلقی این که مجلس هم مثل وزارتخانه و ریاست جمهوری است، اشتباه است چون آنجا مدیریت عمودی و سلسله مراتبی حاکم است و آثار و تبعات خود را دارد ولی در مجلس اینگونه نیست و ذاتاً هیچ فرقی بین نماینده تهران و نماینده یک شهرستان کوچک وجود ندارد و هرکدام یک رای دارند. وی با بیان اینکه شاخص‌های سه‌گانه پیشنهادی جامعه جوانان متحد اسلامی برای رئیس مجلس، شرط لازم است، تصریح کرد: نامزد ریاست مجلس نباید هدفش ریاست جمهوری باشد و نخواهد مجلس را سکو قرار دهد، زیرا اصلاً بالاتر از مجلس نداریم اگر کسی نماینده مجلس شود و اهداف دیگری داشته باشد، ظلم و جفا به مردم و مجلس است.

نقش احمدی‌نژاد در مجلس آینده

قدیری ابیانه فعال سیاسی اصولگرا با گفتن اینکه «احمدی‌نژاد در مجلس یازدهم پایگاهی ندارد» گفت: حضور چهره‌هایی چون حاجی‌بابایی، شمس‌الدین حسینی و نیکزاد را در مجلس نباید به حساب احمدی‌نژاد گذاشت و تصور کرد که او در مجلس بعدی حرفی برای گفتن دارد. در واقع حضور افراد در دولت نمی‌تواند نشانه‌ای از وابستگی‌شان به رئیس دولت باشد. همان‌طور که شهید رجایی در دولت بازرگان حضور داشت و بهزاد نبوی هم معاون شهید رجایی بود.

واکنش کرباسچی به انتقاد اخیر خاتمی

کرباسچی ، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به انتقادات اخیر رئیس دولت اصلاحات از عدم حضور اصلاح‌طلبان در فعالیت‌های اجتماعی مرتبط با کرونا در صفحه خود نوشت: این هم از جناب آقای خاتمی که خودشان از دوستان اصلاح‌طلب بازخواست می‌کنند.

شیوه برکناری رحمانی «سنگالی» بود

جهان نیوز نوشت: خبر عزل رحمانی در حالی منتشر شد که وی در جلسه جهانگیری با عنوان فعال کردن فعالیت‌های اقتصادی حضور داشت و جالب‌تر اینکه در این جلسه قائم مقام او که حالا سرپرست این وزارتخانه شده نیز او را همراهی می کرد.این نوع برکناری رحمانی شاید تا حدودی شبیه به برکناری متکی از مسئولیت وزارت خارجه در دولت دهم باشد. او در حالی برکنار شد که در حال دیدارهای دیپلماتیک در کشور سنگال بود.

برجام محصول شکست‌خورده تفکر هاشمی، خاتمی و روحانی است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه خروج از برجام رمز عملیات براندازی بود، گفت: برجام نشان داد نیازمند تغییر ریل در سیاست خارجی هستیم. محسن رضایی افزود : نباید برجام را محصول ظریف و روحانی دانست، بلکه محصول نگاه سه دولت هاشمی، خاتمی و روحانی است. شکست برجام، شکست اندیشه‌ای در سیاست خارجه بود که از پایان جنگ در سیاست خارجه پیش گرفته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

مهدی آبادی – ماجرای اجاره خانه سال هاست دغدغه شهروندان است و در این چند سال

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت