کمک معیشتی ۱۰۰هزارتومانی برای یک سوم خانوارها

رئیس جمهور اظهار کرد: از شنبه آینده در مناطق قرمز تمام جلسات در تمام قوا، شرکت های دولتی و غیر دولتی، نباید بالای ۱۵ نفر باشد و این دستورالعمل و چارچوبی است که وزارت بهداشت و درمان تدوین کرده، در قرارگاه عملیاتی بررسی و در ستاد ملی کرونا تصویب شده است. وی با بیان اینکه در جلسات ستاد هماهنگی اقتصادی دولت و همچنین در مورد کمک به اقشار ضعیف و خانوارهایی که به خاطر ایجاد محدودیت ها دچار مشکل می شوند تصمیماتی اتخاذ شده است، افزود: کسانی که از حقوق و درآمد ثابت برخوردار نیستند در این شرایط با سختی مواجه هستند که کمک هایی برایشان در نظر گرفته شده است. روحانی افزود: براساس محاسبات انجام شده برای حدود یک سوم جامعه پرداخت بسته حمایتی و معیشتی در نظر گرفته شده که به مدت ۴ ماه ( آذر، دی ، بهمن و اسفند) به ازای هر نفر ۱۰۰ هزار تومان پرداخت خواهد شد و پرداخت این بسته معیشتی در جلسه روز شنبه ستاد ملی کرونا به تصویب خواهد رسید. رئیس جمهور افزود: همچنین برای حدود ۱۰ میلیون خانوار نیازمند نیز پرداخت یک وام یک میلیون تومانی پیش بینی شده است، ضمن اینکه در زمینه درمان کرونا، بیمارانی که بیمه نیستند حتما تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت و همه داروهای مربوط به این بیماران مشمول بیمه می شود. رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز شرایط اقتصادی و اجتماعی رو به بهبود است، اظهار کرد: علامت هایی از کاهش قیمت کالاها و ارز را مشاهده می کنیم.

اعمال نرخهای جدید کارمزد برای خدمات بانکی از اول آذر ۹۹

جزئیات کارمزد جدید خدمات بانکی از اول آذر ۹۹ اعلام شد که بر اساس آن، هزینه اعلام مانده کارت و در صورت حساب ۱۰ گردش آخر معادل ۲۴۰ تومان و اعلام مانده کارت از طریق خودپردازها به قیمت ۱۲۰ تومان خواهد بود.همچنین کارمزد اعلام ۱۰ گردش آخر کارت شناسایی، صدور انواع کارت مغناطیسی و دریافت حضوری و غیرحضوری قبوض به ترتیب ۱۵۰، ۶۰۰۰، ۲۴۰۰ و ۱۲۰ تومان میشود. در عین حال، ارائه صورت حساب سال جاری هر صفحه ۶۰۰ و برای سالهای گذشته به ترتیب ۶۰۰ و ۷۲۰ تومان هزینه دارد و کارمزد انتقال وجه بینبانکی پایا یک صدم مبلغ تراکنش با کف ۲۰۰ تومان و تا سقف ۲ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود. همچنین هزینه ارسال پیامک برای اطلاع رسانی با گرفتن رضایت مشتری معادل ۳۰ تومان به اضافه هزینه پیامک و حق اشتراک سالیانه خواهد بود.

احتمال جهش شدید مسکن در بهار ۱۴۰۰

یک کارشناس اقتصاد مسکن در مورد وضعیت بازار مسکن در دوره پسا کرونا گفت: اگر بخواهیم اقتصاد پسا کرونا را بررسی کنیم باید به انتظارات رونق و توسعه اقتصادی اشاره کنیم که باید گفت این شرایط در حوزه ساختمان نیز رخنمایی خواهد کرد به گونه ای که قدر مسلم در بخش مسکن رونق و افزایش قیمت خواهیم داشت با این تفسیر که تولید ناخالص کشور بالا خواهد رفت و در نتیجه درآمد سرانه نیز افزایش می یابد.

‎واکسن کرونا تا تابستان به ایران میرسد

رئیس اتاق مشترک ایران و سوئیس گفت: با توجه به راهاندازی کانال مالی بشر دوستانه سوئیس، با آمدن بایدن در ۶۰ روز آینده و تاثیر آن بر مکانیزم آزادسازی منابع مالی بانکمرکزی، به شرط توزیع واکسن در سطح انبوه در جهان ما میتوانیم رسیدن واکسن کرونا به ایرانیان را برای اوایل تابستان سال بعد پیشبینی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت