کمر مردم از گرانی ها خمیده است

نماینده ولی فقیه در استان به منتخبان مردم خراسان جنوبی در مجلس یازدهم توصیه کرد: از فرصت کوتاه خدمتگزاری به مردم این استان بهره ببرند و با تلاش و اهمیت دادن به راِی و نظر خود برای اصلاح و شفافیت قوانین بکوشند، قوانینی که برخی مشکلات جدی برای مردم به وجود آورده و کمر مردم زیر بار گرانی ها و گرانفروشی ها خمیده شده است.

اولویت مجلس جدید

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی در این دیدار بابیان اینکه یکی از راهکارهای رفع مشکلات اقتصادی اصلاح قانون است، گفت: رفع موانع قانونی و اجرایی جهش تولید اولویت کار مجلس جدید قرار گیرد.حجت الاسلام و المسلمین عبادی در دیدار با منتخبان مردم خراسان‌جنوبی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه فرصت خدمت‌گذاری چهارساله در مجلس به سرعت می‌گذرد، افزود: باید از دو مسئولیت قانون‌گذاری و نظارت به نحو احسن استفاده کرد. وی با بیان اینکه باید مسئولیت قانون‌گذاری را بر اساس کار کارشناسی پیگیری کرد، بیان‌کرد: تک تک رأی‌هایی که نمایندگان به قانونی می‌دهند، در تصویب آن تأثیرگذار است و از این رو نباید به یک رأی خودمان در مجلس بی تفاوت باشیم.عبادی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از ۱۷ سال گذشته تاکنون به موضوع اصلاح اقتصاد تأکید داشته‌اند چرا که دشمن در حوزه اقتصادی طرح و برنامه دارد. وی با بیان اینکه یکی از راهکارهای رفع مشکلات اقتصادی اصلاح قانون است، اظهار کرد: از این جهت در اولین اقدام باید نمایندگان مجلس شورای اسلامی با همکاری و هماهنگی با یکدیگر موانع قانونی جهش تولید را رفع کنند.

توجه جدی به ابزار نظارت

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه موانع اجرایی جهش تولید نیز باید با ابزار نظارت رفع شود، بیان‌کرد: متأسفانه گاه نه تنها جهش تولیدی رخ نمی‌دهد بلکه بر عکس بر سر راه سرمایه‌گذار موانعی گذاشته می‌شود. عبادی با بیان اینکه کمر مردم در پاره‌ای از موضوعات چون گرانی و گران فروشی خمیده شده است، گفت: مشکلات مردم زمانی رفع می‌شود که هم قانون شفاف وجود داشته و هم این قانون به صورت درست و دقیق اجرایی شود. وی در زمینه چرایی موفق نبودن دستگاه‌هایی چون تعزیرات حکومتی در نظارت بر موضوع گران‌فروشی گفت: مجموعه تعزیرات، گران‌فروش را که حق مردم را ضایع کرده جریمه می‌کند ولی مبلغ جریمه به حساب دولتی می‌رود.

حق ضایع شده مردم چه می شود ؟

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: باید پرسید در این روش و عملکرد تعزیرات حق ضایع شده مردم چه می‌شود؟عبادی با تأکید مجدد بر کار کارشناسی در تصویب قوانین، گفت: اگر قوانین به گونه‌ای تصویب شود که خیانت کاران بدانند که راه فراری وجود دارد از ویروس کرونا بدتر خواهد بود. وی با اشاره به اینکه امید ما روی کار آمدن یک دولت انقلابی جوان است، اظهار کرد: در چنان شرایطی خواهیم توانست به آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی و تمدن اسلامی نزدیک‌تر شویم. نماینده ولی‌فقیه در استان با تأکید بر اینکه در جهان هر کشوری که حرف آزادی بزند استکبار او را خفه خواهد کرد، یادآور شد: در چنین شرایطی ما قدم‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف برداشته‌ایم. عبادی گفت: اگر دولت ما به معنای عام یعنی قوای سه‌گانه، اسلامی عمل کنند مردم ما بقیه مسیر را درست خواهند رفت.

عزم جدی برای توسعه استان

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس یازدهم هم گفت: خدا را شاکریم در آستانه مجلس یازدهم به دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی رسیدیم. حسین خسروی افزود: امیدواریم به عنوان یکی از اعضای خدمتگزار استان که مورد اطمینان مردم قرار گرفتیم بتوانیم در عمل پاسخگو باشیم و امید داریم با همکاری و تلاش منتخبان مردم در مجلس با محوریت شما در استان بتوانیم گام‌های خوبی برداریم وی ادامه داد: همچون فتح خرمشهر تجاوزات دشمن در عرصه اقتصادی را دفع می‌کنیم. خسروی ادامه داد : رزمندگان در دوران دفاع مقدس و به ویژه در عملیات فتح خرمشهر وظیفه خود را به درستی انجام دادند و در شرایط فعلی ما باید در حوزه‌های مختلف در سنگرهای خود انجام وظیفه کنیم. وی با اشاره به اینکه باید تجاوز دشمن در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و اخلاقی را نیز دفع کنیم، بیان‌کرد: امیدواریم به عنوان نمایندگان مجلس بتوانیم با انجام وظیفه در توسعه استان مؤثر باشیم.

امیدواربه اصلاح قوانین منابع طبیعی

منتخب مردم شهرستان‌های قاینات و زیرکوه هم در این دیدار با ابلاغ سلام مردم قاینات و زیرکوه به نماینده ولی فقیه در استان و دعوت از وی برای حضور در در این خطه گفت: ما نمایندگان مردم به خود و کارگزاران نظام توصیه کردیم در کنار قرآن، مفاتیح الجنان و قرائت صحیفه سجادیه و مروری بر نهج البلاغه داشته باشیم تا از فضائل بهره‌مند شویم.
سلمان اسحاقی گفت: در عرصه مجلس در بخش ملی نگاه حوزوی و استانی نداریم دغدغه کل کشور نگاه ما است. امید است بتوانیم اصلاح قوانین در بخش منابع طبیعی و امور مالیاتی را به جایی برسانیم تا دعای خیر مردم که قوانین منابع طبیعی سبب متضرر شدن آنها شده را داشته باشیم. وی با بیان اینکه روز قدس برای همه ما مهم است. افزود: وقتی سخن از قدس است سخن از مظلومان میانمار، مظلومان در بحرین، عراق و سخن از مظلومیت شیعه است و امیدواریم روزی نماز را در مسجد الاقصی بخوانیم.
منتخب مردم شهرستان‌های قاینات و زیرکوه در مجلس بیان کرد: در عرصه بین‌المللی به جد مبارزه با آمریکا، استکبار و هوشیاری و بصیرت در برابر ترفندهای آمریکا مدنظر است.

مجلس را یک خرمشهر می بینم

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های طبس، بشرویه، سرایان و فردوس در مجلس شورای اسلامی هم گفت: در چند روز آینده شاهد آغاز مجلس یازدهم مجلس انقلابی هستیم خدا را برای این امر شاکریم. حجت الاسلام نصیرایی افزود: مجلس یازدهم را مجلسی انقلابی می‌بینم و آن را یکی از خرمشهرهایی می‌دانم که رهبری در چند سال گذشته فرمودند خرمشهرها در پیش است. وی افزود: امید است با عمل و حرکت خوب و فهم دقیق رهنمودهای شما بتوانیم خوب گام برداریم و از مسیر حق حقیقت خارج نشویم و برای ارزش‌های انقلابی درست پاسداری کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – “اینُو نُونُون نَعنَیِی نَنِی اینُونِه”، سخت است خواندنش اما آنها که این چند

بیشتر

امین جم – فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

آدینه – نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: قصور

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت