کشف بیش از ۴۰۰ کیلو تریاک از سوداگران مرگ

عکس -زمانی- فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف بیش از ۴۰۰ کیلو تریاک از سوداگران مرگ در محورهای مواصلاتی شهرستان “سربیشه” خبر داد و گفت: در این رابطه ۳ خودرو توقیف و ۶ متهم دستگیر شده است. به گزارش خبرنگار آوا، سرهنگ”حسن شجاعی نسب” در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان”سربیشه” با دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی این شهرستان، موضوع را پیگیری کردند و شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار دادند. وی بیان داشت: ماموران هنگام کنترل محورهای مواصلاتی در شهرستان “سربیشه” به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵که با سرعت در حال حرکت بود، مشکوک شدند و با علایم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.
فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: راننده خودرو با بی توجهی به فرمان ایست ماموران به سرعت از محل متواری شد که پس از طی مسافتی با برتری عملیاتی پلیس و اجرای طرح مهار ، موفق شدند سواری پژو را متوقف کرده و در بازرسی از آن، بیش از ۴۰۰ کیلو تریاک کشف شد. سرهنگ شجاعی نسب تصریح کرد: مأموران در ادامه عملیات ۲ سواری ۴۰۵ دیگر که خودروی حامل مواد مخدر را اسکورت می کردند را توقیف نموده که در مجموع این عملیات ۳خودرو توقیف و ۶ نفر از اعضای این باند دستگیر شدند، و متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی گردیدند.وی در ادامه گفت: با تلاش ماموران جان بر کف پلیس در خراسان جنوبی طی یک هفته گذشته۹۰۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر که ۸۳۷ کیلو تریاک و ۵۳ کیلو حشیش و مابقی سایر مواد مخدر می باشداز سوداگران مرگ کشف شده است و همچنین مأموران ۲۵ قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر و ۱۶ دستگاه خودرو توقیف کردند.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان این که از ابتدای سال جاری بالغ بر ۳ تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف وتعداد ۱۵۷ نفر خرده فروش که در نقاط آلوده اقدام به توزیع مخدر می‌کردند دستگیر شدند؛ تصریح کرد: طی همین مدت ۹ باند حمل و توزیع کننده مواد مخدر متلاشی شده است. این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط این استان پهناور اجازه نخواهد داد که قاچاقچیان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه ای احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد پلیس با آنان ضربتی و قاطع خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

قاسمی – انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد که در نتیجه آن

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت