کسانی که گفتند صبح جمعه از گرانی بنزین خبردار شدند، مستنداتش هست

معاون امنیتی وزارت کشور گفت: مستندات مکتوب وقایع سال۹۶ و ۹۸ و ریشه های ایجاد آن وجود دارد. شورای امنیت وقایع آبان۹۸ را پیشبینی کرده بود و نظر ما این بود که قیمت بنزین تک نرخی و ۱۵۰۰ تومان باشد. پیش بینی اعتراضات را هم کرده بودیم و پیامدهای اجتماعی اجرای طرح افزایش قیمت را می دانستیم. ذوالفقاری با بیان اینکه گزارشهای مستند و مکتوب این وقایع وجود دارد، اظهار کرد: آنها که گفتند تا روز جمعه نمیدانستیم، مستنداتش وجود دارد که چه ساعت و چه روزی و توسط چه کسی به آنها گفته شده است.

کنعانی مقدم : بعید است اصولگرایان از لاریجانی حمایت کنند


فعال اصولگرا معتقد است که محتمل نیست که جریان اصولگرا از علی لاریجانی در ریاست جمهوری ۱۴۰۰ حمایت کنند. کنعانی ادامه داد: به نظرم در انتخابات آینده این جناحهای مختلف هستند که باید برای لاریجانی شرط بگذارند؛ شرط جناحهای مختلف هم برای لاریجانی این است که در صورتی تحت حمایت جریان ما خواهی بود که زیر چتر حمایتی سایر جریانهای سیاسی نباشی وی افزود : با این حال اگر لاریجانی درصدد است تا جریان اصولگرا با او متحد و از او حمایت کند نمی تواند حمایت جریان اصلاحات را داشته باشد.

هنوز فرصت برای نقش آفرینی اصلاحات در انتخابات۱۴۰۰وجود دارد
یک فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه از حالا نمی توان در زمینه انتخابات برای مردم نسخه پیچی کرد، گفت: هنوز تا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ فرصت باقی است. جواد امام با بیان اینکه تا رویکردهای کلی مشخص نشود صحبت از مصادیق انتخاباتی بی فایده است، تصریح کرد: هنوز تا انتخابات فرصت باقی است. در سال۹۲هم در روزهای آخر و پس از جمع بندی اصلاحات و رضایت عارف به کناره گیری، حسن روحانی پیروز شد و تا پیش از آن کسی باور نداشت که روحانی رأی بیاورد، بنابراین هنوز فرصت وجود دارد.

پیشبینی یک اصولگرا از نامزدهای ۱۴۰۰

غفوری فرد فعال سیاسی اصولگرا درباره شخصیتهایی اصولگرا که احتمال دارد نامزد انتخابات ریاست جمهوری شوند، گفت: قالیباف و لاریجانی از کسانی هستند که حضور دارند. خیلیها علاقه دارند که ناطق نوری هم حضور داشته باشد اما او نخواهد آمد. ضرغامی و جلیلی به احتمال زیاد نامزد خواهند شد. احتمال دارد بذرپاش هم جزو داوطلبان باشد. از مجلس هم حاج بابایی و نیکزاد شاید داوطلب شوند. از اصلاحطلبان هم جهانگیری ممکن است بیاید.

اگر ترامپ دوباره رأی بیاورد، باید با او کنار بیاییم و مذاکره کنیم

علیمحمد نمازی فعال سیاسی اصلاحطلب در اظهاراتی، نود روز آینده را برای ایران به دلیل ایام منتهی به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، سخت توصیف کرد. وی مدعی شده است که اگر بایدن رأی بیاورد ممکن است بخشی از مشکلات حل شود اما اگر ترامپ مجددا انتخاب شود باید با او کنار بیاییم و مذاکره کنیم.

اما و اگرهای اصلاحطلبان برای معرفی نامزد شناسنامه دار در ۱۴۰۰

انصاری ، فعال سیاسی گفت: اصلاحطلبان چنانچه شرایط مورد نظر آنها در انتخابات مهیا شود، قطعاً با کاندیدای حداکثری و نامزد دارای شناسنامه و برنامه برای عبور از بحرانهای سیاسی واقتصادی در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت خواهد کرد.

زیباکلام : من واقعاً خوشبین نیستم

صادق زیباکلام در واکنش به امکان ایجاد موجی در روزهای پایانی انتخابات به نفع اصلاحات گفت: من واقعاً خوشبین نیستم کار از این حرفها گذشته است و آقای روحانی با عملکردش بلایی سر صندوق انتخابات آورد که بسیاری از مردم از رأیدادن سرخورده شدهاند؛ در این سه سال یعنی از سال ۹۶ تاکنون هیچ تغییر مثبتی در کشور ایجاد نشد. واقعاً آقای روحانی نمیتواند بگوید در دوره ریاست جمهوریام یک تحول مثبت ایجاد شده است و با چنین وضعیتی بسیار بعید است که اتفاق خاصی تا روز انتخابات ۱۴۰۰ رخ دهد»

تکذیب شرطگذاری علی لاریجانی

یک منبع نزدیک به علی لاریجانی، با اشاره به اظهارات مبنی بر شرط گذاشتن وی گفت: واقعیت این است که لاریجانی تمایلی به شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ ندارند و وقتی چنین تصمیمی در بین نباشد، شرط گذاشتن برای طیف های سیاسی نیز از اساس، قصّهپردازی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سربازی – رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس در آئین تجلیل از خیرین مدرسه

بیشتر

دادرس مقدم – «همه ما برای بارش باران دعا می‌کنیم اما غافل از آنکه خدا به

بیشتر

یادم می آمد که مسئولان ما خوششان آمده بود که هر موضوعی پیش می آمد

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت