کدخدائی : عدهای در هر انتخابات دائم الثبت نام هستند

سخنگوی شورای نگهبان گفت: نمایندگان مجلس در حال پیشبینی این موضوع هستند که شورای نگهبان برنامه داوطلبان را هم بررسی کند. گرچه ممکن است این موضوع در مقام اجرا به مشکلاتی بخورد اما به هر حال ما موظفیم تواناییها و صلاحیتها را احراز کنیم. کدخدایی افزود : همین الان که در خدمت شما هستم، برای انتخابات ریاستجمهوری ۱۴۰۰، بیش از ۵۰ نفر از کسانی که سوابق مدیریتی و اجرایی در کشور دارند و رسانهها با این افراد آشنا هستند، قصد ثبتنام خود برای انتخابات را اعلام کردند، خب! این واقعا یک مشکل است. وی در خصوص آمار بالای رد صلاحیت ها و برخی موارد تکراری در هر انتخابات اظهار داشت : یک عده هستند که در هر انتخاباتی دائمالثبتنامند! خب شورا هم در هر دوره آنها را رد صلاحیت میکند چون مسائل جدی دارند. من به صورت شخصی گفتم که اینگونه افراد دیگر برای انتخابات ثبتنام نکنند. حالا اگر تمایل دارند رد صلاحیت شوند، اشکالی ندارد، ثبتنام کنند تا شورا نگهبان هم رد کند!

روحانی اصلاحطلب: اشتباه بزرگی است که دوباره دنبال عارف راه بیفتیم


ناصر قوامی گفت: مشارکت در انتخابات به نظر من یک اشتباه بزرگ برای اصلاح طلبان است. فرقی هم ندارد که این پیشنهاد را آقای موسویخوئینیها بدهد یا فرد دیگری. این روحانی اصلاح طلب افزود: «نمیدانم موسوی خوئینیها چقدر با مردم ارتباط دارد، اما من میبینیم که مردم نسبت به اصلاح طلبان بدبین هستند و همه مشکلات دولت به حساب اصلاح طلبان ریخته شده است. به هر کوی و برزن یا مغازه که میرویم مردم میگوید شما اصلاح طلبان چه کار کردید؟ و روحانی پدر مردم را درآورد». قوامی در واکنش به اینکه موسوی خوئینیها نوشته نباید به خاطر رفتارهای ناصواب و دخالتهای ناروا فعل انتخابات را ترک کنیم، گفت: «ما انتخابات را ترک نمیکنیم. آنها هستند که ما را ترک داده و از انتخابات بیرون میکنند. از خوئینیها باید سوال کرد که اگر شما، عبدا… نوری، شکوری راد، محمد خاتمی یا دکتر محمدرضا خاتمی ثبت نام کنند، تایید صلاحیت میشوید؟ اگر پاسخ مثبت باشد که حرف همه ما مشارکت در انتخابات است. اما این اشتباه بسیار بزرگی است که دوباره پشت سر عارف و امثال روحانی راه بیافتیم».


ادعای روزنامه کویتی: ایران و آمریکا به طور محرمانه در عمان مشغول مذاکره هستند
روزنامه کویتی “الجریده” ادعا کرد ایران و دولت ترامپ در عمان در حال مذاکرات محرمانه هستند. تاکنون هیچ مقام ایرانی یا آمریکایی درباره انجام مذاکرات میان دو طرف خبری منتشر نکرده بودند. مقامات ایرانی بارها هرگونه مذاکره با دولت ترامپ را رد کرده اند.براساس نوشته این روزنامه کویتی، در این مذاکرات، دولت آمریکا طرح پیشنهادی برای همکاری و پایان دادن به همه اختلافات دو کشور ارائه کرده است.روزنامه کویتی الجریده گفته است در این مذاکرات از طرف ایران، دولت مشارکت ندارد.روزنامه کویتی الجریده همچنین مدعی شده است در چارچوب این مذاکرات، دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا برای سفر به تهران، امضای توافقنامه میان دو کشور با رهبر عالی ایران و تضمین برداشتن تحریم ها اعلام آمادگی کرده است. با این حال سازمان اطلاعاتی آمریکا به ترامپ توصیه کرده است “منتطر دولت اصولگرا در ایران باشد تا این دولت، تعهدات را اجرا کند.همچنین به ترامپ توصیه شده بر دولت روحانی، تکیه نکند. تاکنون هیچ مقام ایرانی، امریکایی یا عمانی در این باره اظهارنظر نکرده اند.

رفیقدوست: اصولگرایی که تندتر از رهبری می رود به هیچ دردی نمیخورد

محسن رفیقدوست وزیر سابق سپاه با بیان اینکه اصولگرای تندرویی که از ولی فقیه تندتر می رود به هیچ دردی نمی خورد و اصلاح طلبی هم که با ولایت فقیه میانه ای ندارد به هیچ دردی در این نظام نمی خورد، گفت: یعنی اصلاح طلب ولایتی و اصولگرای ولایتی است که می تواند مملکت را اداره کند. وی از کاندیداتوری چهره های نظامی در انتخابات دفاع می کند و معتقد است یک رئیس جمهور نظامی می تواند عنان کارها در شرایط فعلی را به دست بگیرد.

تصمیم فتاح برای انتخابات ۱۴۰۰

یکی از نزدیکان پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان دربارهی احتمال کاندیداتوری او در انتخابات گفت: وی هیچ برنامهای برای حضور در انتخابات ندارند و تمام وقت به امور بنیاد فکر میکند و به آن کار مشغول خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


کاری – در سال ۱۴۰۰ ویدئوی حیوان آزاری در شهرستان زیرکوه خراسان جنوبی در فضای مجازی

بیشتر

با سلام شهر بیرجند به عنوان یک مرکز استان شهری توسعه نیافته است. قطعا با

بیشتر

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند در گزارشی که در شورای گفتگوی بخش

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت