کاهش ۲۵ درصدی قیمت خودروهای داخلی، مونتاژی و وارداتی

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو از کاهش ۲۵ درصدی قیمت خودروهای داخلی، مونتاژی و وارداتی در بازار خبر داد. موتمنی افزود: قیمت خودروها از ۲ هفته گذشته روند کاهشی را آغاز کرده است که این کاهش قیمت نیز ارتباط زیادی با روند کاهش قیمت دلار دارد. وی خاطر نشان کرد: هم اکنون قیمتها در حال نزدیک شدن به قیمتهای شهریور ماه است و امیدواریم تا حبابی که در بازار وجود داشت کاملا تخلیه شود. رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه میزان دیگر پیش بینی کاهش قیمت را دارید گفت:روند بازار به ثبات آن بستگی دارد و اگر ما با یک جو پایدار مواجه شویم قطعا قیمتها بیشتر از این پایین آمده و خرید و فروش نیز رونق میگیرد. وی ادامه داد: هم اکنون خریداری در بازار وجود ندارد و مصرف کننده واقعی منتظر است تا قیمتها کاهش بیشتری یابد و بعد اقدام به خرید خودرو کند.

کاهش قیمت برنج، روغن و کره تا یکی دو ماه آینده
معاون توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت با بیان اینکه قیمت برنج و روغن و کره بر اساس نوسانات ارزی شکل میگیرد گفت: امیدوارم که قیمت این محصولات در یکی دو ماه آینده کاهش یابد. عباسی صارمی خاطرنشان کرد: در اکثر کالاها بحث رقابت بازار را داریم. متأسفانه با افزایش نرخ ارز قیمتها بهسرعت اضافه میشود، اما در کاهش نرخ اینطور نیست و خیلی تدریجی ارزانی رخ میدهد. من امیدوارم در یکی دو ماه کاهش شود.

ریزش قیمت طلا با افت نرخ دلار ادامه دارد
رییس اتحادیه طلا و جواهر اظهار کرد: هیچ مقاومتی برای ریزش قیمت طلا و سکه در بازار وجود ندارد برخلاف اینکه در روزهای رشد قیمت بازار، عدهای در معاملات کاغذی شیطنتهایی برای افزایش بیشتر طلا میکردند اما امروز برای کاهش قیمتها مقاومتی وجود ندارد. وی با اشاره به آخرین قیمتها در بازار طلا و سکه در روز گذشته اظهار کرد: در حال حاضر قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان، سکه تمام طرح جدید ۱۲ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکههای یک گرمی ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. وی تاکید کرد: سکه بیشتر از طلا قیمت خود را نسبت به ریزش نرخ دلار حفظ کرده که دلیل آن هم به میزان عرضه و تقاضا برمیگردد.

قیمت بلیت هواپیما کاهش مییابد

رییس سازمان هواپیمایی گفت: نشستی را برای آنالیز هزینه های ایرلاین ها برگزار می کنیم تا پس از آن، شورای عالی هواپیمایی نرخ نامه جدید را اعلام رسمی کند. ان شاءا… قیمت کنونی بلیت هواپیما کاهش خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: تامین زمین برای ۶۰ هزار و ۹۷۸ واحد

بیشتر

یعقوبی – رئیس پلیس راهور استان خراسان جنوبی از اجرای طرح کنترل و برخورد با

بیشتر

غلامی – رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از شناسایی و دستگیری ۳۲ سارق با اجرای

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت