یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳

پیگیری بازگرداندن مفسدان متواری

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی، رئیس قوه قضاییه در جلسه مسئولان عالی قضایی گفت: دادستان کل کشور و معاون بین الملل قوه قضاییه بازگرداندن مفسدین متواری به خارج از کشور را مجدانه پیگیری کنند. کسانی که در معرض اتهامند خود را تسلیم عدالت کنند و بدانند که گریزی از چنگ عدالت نخواهند داشت. یکی از مصادیق بی عدالتی و ظلم‌های بزرگ به بشریت، پناه دادن به مفسدین اقتصادی و پول‌های حرام آن‌ها توسط برخی از کشور‌های مدعی مبارزه با فساد سازمان یافته و پولشویی است. «دارندگان» اطلاعات کاربران در فضای مجازی نسبت به تأمین امنیت و صیانت از اطلاعات مردم و حفظ حریم خصوصی آن‌ها مسئولند. صیانت از حریم خصوصی مردم در فضای مجازی به عنوان یک حق عامه توسط دادستان کل کشور پیگیری شود.

افزایش قیمت گازوئیل کذب است

علی ربیعی، سخنگوی دولت در نشست خبری گفت: با توجه به شرایط اقتصادی فشار تحریم و کرونا بسیاری تصور می‌کردند اقتصاد ایران فرو می‌ریزد؛ اما خوشبختانه کارنامه قابل قبولی را مردم و دولت در پیش روی جهانیان قرار دادند. ما واردات تمامی کالاهای دارای مشابه داخلی را ممنوع اعلام کردیم و توقف عملیات ثبت سفارش آنها را انجام دادیم. اینکه چه کسی برای وزارت صمت انتخاب شود را مثل هر وزارت خانه دیگری برایش فهرستی از افراد مشخص کردیم و الان هم در دوران سرپرستی با مشکلی در زمینه فعالیت این وزارتخانه مواجه نبودیم و پیش از پایان مهلت قانونی فرد مورد نظر را به مجلس اعلام می‌کنیم. افزایش قیمت گازوئیل صحت ندارد و ما برنامه‌ای در این زمینه نداریم.

ابلاغ آیین‌نامه اجرایی پرداخت تسهیلات مسکن به بازنشستگان

جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری آیین‌نامه اجرایی موضوع پرداخت تسهیلات مسکن به بازنشستگان را برای اجرا به دستگاهی ذیربط ابلاغ کرد.

اصلاح لیست حقوق و دستمزد کارگران از تیر
نماینده کارفرمایان در شورای عالی کار گفت: حداقل مزد از ۲۱درصد به ۲۶ درصد افزایش یافت. از اول تیرماه قسمتی از پایه سنوات برداشته می‌شود و روی پایه مزد گذاشته می‌شود و در نهایت با توجه به این مصوبه، لیست‌های حقوق و دستمزد اصلاح می‌شود.

مهلت ۲ هفته‌ای برای متقاضیان پیامکی مسکن ملی
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت : از ۱۳ خرداد به متقاضیانی که از طریق پیامک ثبت نام کرده اند اعلام شد تا به ادارات کل جهت تکمیل اطلاعات خود مراجعه کنند.

بدهی ۳۰۰۰ میلیاردی ابربدهکار بانکی تسویه شد
القاصی مهر، دادستان تهران گفت : با پیگیری‌ها و اقدامات صورت گرفته، کل مبلغ بدهی یک ابربدهکار بانکی که بیش از ۳ هزار میلیارد تومان بود، در مرحله دادسرا به بانک‌‎های عامل بازگردانده شده است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهروزی فر – پرده اول؛ با مهر تأیید نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تمامی وزرای

بیشتر

چند روز پیش از خیابان حکیم نزاری رد می شدم از ابتدای خیابان درگیر یک

بیشتر

محمدی – مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از آغاز طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت