یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

پیروزی بایدن بهترین خبر برای ایران و اقتصادش است

برهانی کارشناس مسائل بین‌الملل گفت : معتقد هستم سقوط ترامپ احتمال سقوط نتانیاهو در اسرائیل را افزایش می‌دهد و راه پادشاهی محمد بن سلمان را سخت و ناهموار خواهد ساخت. علاوه بر این کشورهای دیگری در منطقه مانند امارات و بحرین که همه تخم مرغها را در سبد ترامپ گذاشتند باید آماده پذیرفتن تبعات این اشتباه هولناک باشند وی افزود : پیروزی بایدن بهترین خبر برای ایران و اقتصادش است.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی: بازار ما راکد است ؛ افزایش ۳۵ درصدی تعمیرات

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی پایتخت اظهار کرد: بازار لوازم خانگی راکد است، آنقدر قیمتها بالا است که خریداران قدرت خرید خود را از دست دادند و خرید و فروشی انجام نمیشود. در یک تا دو ماه گذشته حدود ۵۰ درصد کاهش تقاضای خرید لوازم خانگی داشتیم. پازوکی با اشاره به افزایش آمار تعمیرات لوازم خانگی تصریح کرد: تمایل به خرید کالاهای دست دوم نیز بالا نرفته است اما تعمیرات دستگاههای خانگی در این مدت حداقل بین ۳۰ تا ۳۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

سرنوشت بورس پس از انتخابات آمریکا

دنیای اقتصاد نوشت : کارشناسان معتقدند بعد از مشخص شدن نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، فارغ از آنکه ترامپ انتخاب شود یا بایدن، بازار سرمایه راه خود پیدا می‌کند و سرمایه‌گذاران که منتظر تثبیت قیمت دلار هستند، از بلاتکلیفی درمی‌آیند اما برخی تحلیلگران تاکید دارند در صورت ادامه تردیدهای فعلی در بازار، وضعیت بورس بهبود نخواهد یافت.

علت افزایش قیمت پوشک در بازار

یک تولیدکننده پوشک به اشاره به اینکه هزینه های تولید افزایش پیدا کرده و همین امر تأثیر خود را بر قیمت تمام شده پوشک گذاشته است، گفت: البته مردم هیچ نگرانی درباره کمبود پوشک نداشته باشند زیرا با تمام ظرفیت مشغول فعالیت هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت