پیام شما

گزارش خواب آموزش و پرورش واقعا عالی بود چه خوبه که بالاخره جامعه فهمید ما معلمان در چه شرایطی تلاش می کنیم و دستگاه متولی ما چه خدماتی به ما می دهد. یکی از آشنایان در خارج از کشور از جایگاه معلم می گفت و متاسفانه با این وضعیت استان و کشور ما هم باید جایگاه معلم را دید فکر کنم سطح انگیزه مان به اندازه پدر و مادر نسبت به دانش آموزش مان بالاست و سطح درآمد و حمایتی ما فقط از افراد بیکار بیشتر است و بس.
۵۳۳ … ۹۳۰
با سلام با توجه به اینکه درآمد ها کمتر شده و تقریبا هیچ یک از اجناس افزایش ۳۲ درصدی نداشته است لذا افزایش ۳۲ درصدی پارکینگ طبقاتی شهروند دور از انصاف هست و این امر موجبات پیگیری روزنامه آوا را می طلبد.
۳۷۷ … ۹۱۵
سلام خدمت روزنامه آوا میشه پیگیری بفرمایید چرا عیدی مددجویان کمیته امداد حضرت امام واریز نشده ؟ هر سال اسفند ماه واریز میشده. ولی امسال با گذشت بیست روز از سال جدید هنوز خبری از واریزی نیست.
۷۴۵ … ۹۱۵
سلام حالا که تو قضیه کرونا همه دچار ضرر شدن چه خوبه یک فکری به حال شهریه پیش دبستانی ها هم بشه بچه ها که نرفتن چرا باید شهریه کامل پرداخت بشه چرا میگن باید کل شهریه این چند ماه مانده رو کامل بدید تو این اوضاع پیش دبستانی آموزش نداشته هیچ گونه ضرری نکرده کاملا سودشو هم بکنه
وقتی همه ضرر میکنن اونا هم شامل حالشون بشه وقتی مردم کار نکردن از کجا بیارن پولشون رو بدن
۰۲۶ … ۹۱۰
بابت مطلبی که در خصوص آموزش مجازی نوشته بودید خواستم مطلبی عرض کنم متاسفانه نظارتی نیست فرزند من در مدرسه ای درس می خواند که شکر خدا معلم با تجربه ای دارد اما متاسفانه ایشون به فناوری روز آشنا نیست و از طرفی فرزند برادرم معلمش آنقدر در فضای مجازی با دانش آموزانش کار می کند که خانواده آنها را کلافه کرده است کاش در مناطق محروم که شاید برخی حتی دسترسی مناسبی نداشته باشند مسئولین همه بار را روی دوش معلم نمی انداختند و خودشان با ایجاد یک زیرساخت محلی مناسب از ظرفیت ها به صورت مشترک استفاده می کردند.
۶۶۳ … ۹۳۶
دولت و مسئولین.. من راننده درون شهری ام حدود یک ماه سرکار نرفتم.با اینکه کار می کردم اقساطم به روز نبود.. حالا چه میشد دولت قبوض یک دوره آب، برق، گاز و بیمه تأمین اجتماعی را پرداخت می کرد. حالا همه پیام دادن پرداخت کنید از کجا بیاریم. وام دولت دست شان درد نکند وام های قبلی مان همیشه با جریمه پرداخت میشد. کار یا فکری بهتری کنید تا باری از روی دوش ما بردارین . وام برای حقوق بگیران خوبه نه قشر ضعیف. بیشترین ظلم در این شرایط به من و امثال من میشه و متأسفانه درد دل ما به گوش مسئولین نمی رسد. چرا شغل تاکسی و آژانس ها زیان آور
نیست استرس بیماری های واگیردار ، تصادف ، دغدغه کم درآمدی ، درد زانو وکمر ، آلودگی هوا و صوتی. آیا اینها زیان آور نیست.
۹۲۹ … ۹۱۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت